نظرات کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
۴٫۱
(۱۹۱۱)
خواندن نظرات

نظرات کاربران

fa
یکی از بهترین کتاب هایی که خوندم
کاربر ۳۲۰۸۳۳۵
کتاب بسیار خوب که باید بخوانیم و به آن فکر کنیم.
milipc
یه خورده کسل کننده بود فکر نکنم بشه زیاد روش وقت گذاشت یکنواختی داره
Ali
کل کتاب میخواد بگه ک دغدغه هاتونو براساس ارزشهاتون انتخاب کنید و ارزش هاتونم باید اوکی باشن، کمتر از ۱۰ درصدش مفید بود و بقیش مزخرف و فوقلعاده فاز منفی
roz
در یک کلام این کتاب فوق العاده اس پیشنهاد می کنم حتما بخونید
ناقص الدین شاه
مرسی بابت تخفیف اتفاقی میخواستم تهیه کنم و دیدم تخفیف داده شده و خوشحال شدم و اخرای کتاب اخبار دوری کن هستم بعدش میام سراغش
پویا حسینی
مارک منسون میگه : «اگر چیزی را میدانیم ولی عمل نمی‌کنیم دلیلش این نیست که بهتر نمی‌دانیم! دلیلش اینه که احساس بهتری نداریم.» ذهنیتی که من دارم: «راه عمل کردن به دانسته ها، بهتر دانستن است» ذهنیتی که مارک توصیه میکنه: «راه عمل کردن به دانسته ها، کسب احساس بهتر است» خودم می‌خوام ذهنیت مارک منسون رو بگیرم اما چطور قانع شوم ذهنیت او درست تره؟ لطفاً جواب.
کاربر 5079359
تاحالا فکر کردی که چرا یه عده گیر آدمای نامرد و دزد و کلاه بردار میفتن تو زندگی،ولی یه عده دیگه نه و اینکه کی یا چی باعث میشه همچین آدمایی سر راه تو تو زندگی سر در بیارن؟ اولیش اعمال خودته،دومیش اعمال بقیه. نکته اینجاس که وقتی اعمال خودتو زیرنظربگیری و حواست باشه آزارت به کسی نرسه،متوجه میشی که اینجا داره کلاه سرت میره،یا این آدم خوبی برای دوستی نیست و... ولی اگه حق افراد رو به جا نیاری و از دستت ناراضی باشن،یا خودت،یا بچه هات یا خانوادت یا به هر حال اطرافیان نزدیکت تاوان پس میدن و دچار حوادثی میشن که نمیدونن چرا این اتفاقات داره براشون پیش میاد.مسئله پیچیده هست و برا همین اکتفا میکنن به جمله ی حس خوب و حال خوب. خلاصشو بگم،این جمله رو ببین: هر کس طالب چیزی باشد ودرطلب آن جدیت و خلوص نیت داشته باشد،در و دیوار به اذن الله معلم او خواهند شد. این جمله،خلاصه همس. شما لحظه به لحظه،فکرایی به سرت میاد،یکی یکی عمل کن به اونها،راهتو پیدا میکنی.فقط درستی و پرهیزکاری رو هدف خودت قرار بده.یعنی آزار و ظلم نکنی به بقیه.
کاربر 5079359
هر شخصی با دیگری متفاوته.هیچ فرمول یکتایی وجود نداره.هر شخصی قابلیتی داره و اونو از بقیه متمایز میکنه.از هر شخصی انتظاری در حد همون شخص میشه داشت. ایمان به خدا و انجام عمل صالح باعث رستگاری هست. باهردستی بدی از همون دست میگیری. لحظه به لحظه زندگیت با کوچکترین و ریزترین اعمالی که انجام میدی و تا بره به بزرگترین کارهایی که میتونی انجام بدی،ساخته میشه.اگه خوب زندگی کنی،موفق میشی.هرچی خوبتر موفق تر. خوب یعنی ذره ای به بقیه ظلم نکنی.هر چقدر بیشتر به بقیه صدمه بزنی با کارهات،چه خواسته و چه ناخواسته،بیشتر دچار حوادثی میشی که بهش بشتر آدما میگن بد شانسی. کافیه هرکاری که انجام میدی،هدفت این باشه که کسی آزار نبینه،همین.بعدش به بقیه اگه خیر رسوندی،پیشرفت میکنی.
مشکات ۱۳۱۴
کتاب مفید و کاربردی است .چون ما را از مقصر دانستن دیگران و خود قربانی انگاری منع می کند
re8za8
واقعا پرداختن به موضوع دغدغه های ذهنی مفیده مخصوصا برای ما که توی این جغرافیای خاص درگیر و تنیده با افکار و عقاید خاصی هستیم. بسیار مثال ها و داستان های کتاب عالی هستند فقط در برخی از قسمت ها باید توانایی این را داشت که آن موضوع مطرح شده در کتاب را با فرهنگ شخصی و خانوادگی و اجتماعی خودتان بومی سازی کنید.
Erfan
این کتاب برای کسی که مشکلی در زندگی دارد عالیست.بله هر مشکلی! چه کسی امروزه دغدغه ندارد؟ جذابیت این کتاب صداقت نویسنده است که تلاش میکند کلمات و تجارب حقیقی را بگوید و کمک می کند که حتی تلخ ترین مسایل را راحت بپذیریم.

حجم

۱۹۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱۹۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
۲۴,۵۰۰
۵۰%
تومان