نظرات کتاب خشکسالی
۳٫۷
(۷۰)

نظرات کاربران

arash
ترجمه فاجعه است، فاجعه. متاسفانه وقتی من این کتاب رو خریدم خیلی سرسری نمونه رو نگاه کردم و البته ترجمه دیگه ای هم نبود که حساس بشم برای مقایسه الان که تصمیم گرفتم بخونمش این نسخه رو با نسخه ترجمه خانم رمضانی از انتشارات کوله پشتی مقایسه کردم و واقعا حیرت زده شدم از این ترجمه 😐. فقط کافیِ قسمت ابتدایی کتاب که فالک با مرد روستایی در کلیسا صحبت میکنه رو با اون نسخه مقایسه کنید تا متوجه بشید که چقدر ضعیف ترجمه شده. البته ناگفته نماند ترجمه خانم آزاده رمضانی هم ضعیف هست اما در مقایسه با این ترجمه خیلی بهتر هست. من اون نسخه رو میخونم. خلاصه کلام اگه خواستید این کتاب رو بخونید اصلا سمت این ترجمه نیایید. ( چند تا بریده از این نسخه به اشتراک گذاشتم اگه خواستید کتاب رو بخرید اونها رو ببینید)
mozhdeh
ترجمه‌ی کوله‌پشتی هم چندان خوب نیست . سانسور زیاد داره
پیمان ظفریان
ممنون از شما که زحمت کشیدید و دو ترجمه رو مقایسه کردید ،واقعا نظر شما خیلی کاربردی بود ،مانا باشید
arash
کامکار جان بریده رو اگه میخوندی نوشتم این ترجمه خوب نیست
Aa
پیش بینی اینکه چه کسی قاتله، خیلی سخت بود. نویسنده رفت و آمد بین گذشته و زمان حال رو در دیالوگ ها به زیبایی درآورده بود. در کل کتاب خیلی جالبی بود که آدم رو خسته نمی کرد.
کاربر 685837
کتاب بسیار جالب و خوبی بود ..ترجمه اصلا مشکل نداشت و به نظر من سبک جدیدی از داستان نویسی بود که خیلی راحت با انسان ارتباط برقرار میکرد و کاملا صحنه ها در ذهن خواننده مجسم می شد از بین داستان های جنایی جدید که اواخر به چاپ رسیده به نظر من کاملا جدید و گیرا بود
ترآنه
ترجمه این نشر بهتره یا کوله؟
افسانه
یک داستان جنایی و روانشناختی فوق العاده با استدلال قوی و موجه. همچنین کتابی در مورد نوجوانان و مشکلاتشان.
فاطمه میرالماسی
کتاب خشکسالی، داستانی روان با فلش بکی زیرکانه س که با محتوایی جنایی پرده از راز دو جنایت در زمان گذشته و حال برمی دارد. داستان روندی اهسته دارد و گاهی تفسیر بیش از حد جزییات خسته کننده می شود. اما در مجموع کشش داستان انکار ناپذیر است.
Amirfeghahati
خیلی معمولی بود. توالی زمانی آخر داستان هم با هم نمیخونه. نثر مترجم خیلی روان هست ولی از اون طرف تقریبا همه اصطلاحات رو اشتباه ترجمه کرده مثل no worries, queen bed, "right"
Zohreh Ahmadi
کتاب سطح پایین با نثری درهم پیچیده البته ترجمه نامناسب
Firooz
یک اثر جنایی معمایی و رازآلود که بسیار پرکشش و در عین حال بی نهایت غم انگیز است.
كيانا
داستان جذاب و نثر روان باعث میشد نتونم کتابو رمین بزارم خیلی خوب بود
Emma
کتاب خوبی بود

حجم

۲۹۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۹۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
۲۸,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد