نظرات درباره کتاب زنان کوچک و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب زنان کوچک اثر لوییزا می الکات

نظرات کاربران درباره کتاب زنان کوچک

امتیاز:
۴.۶از ۱۷ رأی
۴٫۶
(۱۷)
کتیبه سپید
از بین ترجمه‌های این کتاب توی طاقچه، این یکی بهترینش هست. هم کامله و هم اشتباه تایپی و مفهومی نداره. اگه بازم مطمئن نیستین، می‌تونین فایل نمونه رو با متن زبان اصلی مطابقت بدین. فقط کافیه توی گوگل اسم اصلی کتاب رو بنویسین و بعدش یه کلمه chapter بذارین. مثلاً little women chapter. ممنونم از مترجم و بقیه کسایی که توی انتشار این کتاب، سهیم هستن.
کاربر ۱۲۹۱۵۲۵
👍🏻👍🏻👍🏻
802
به همه دوستداران این رمان جذاب، پیشنهاد میکنم فیلمش رو هم ببینین😉فوق العادست...👌
کاربر ۱۲۹۱۵۲۵
👍🏻👍🏻
بوک تاب
جلد دومش هم چاپ شده تو ایران. اسمش همسران خوبه که ماجرای ازدواج خواهر هاست. جلد یعدیش میشه مردان کوچک که ماحرای آندین سال بعد از ازدواج جو است که یک مدرسه پسرونه زده. همسران خوب محشره... نخونید ضرر میکنید. در مورد زنان کوچک هم که داستان خیلی خوبیه، خصوصا اگر خواهر دارید میتونید واقعا تو حس برید.البته من این ترجمه را نخواندم،مال انتشارات بنفشه را خواندم، محشر بود.
Reyhane.s
من نمونه‌های مختلف این کتاب رو بررسی کردم و این ترجمه با اختلاف از همشون بهتر بود. داستان محبت و صمیمیت چهارخواهر که به پدرشون به جنگ رفته و هر روز با دغدغه‌ها و سختی‌های زیادی روبه رو میشن و در این راه، نه تنها کم نمیارن و خسته نمیشن، بلکه تجربیات بیشتری به دست میارن و بزرگتر میشن. نکته قشنگ داستان حمایت همه جانبه اعضای خانواده توی غم و شادی از همه؛ اینکه کسانی رو دارن که تحت هر شرایطی و انجام کاری بازم دوستشون دارن و درکشون می‌کنن.
rms.ltf
بهترین کتابی است که حس زنده بودن و شادمانی و صبوریت را نشان میدهد😊😊و نمیتوانیم لحظه از خواندنش دست بکشیم !!!!
Shadi
به نظرم تورو به دنیای کتاب میبره و دوست نداری از خوندمش حتی لحظه ای غافل بشی اما من این کتاب رو با ترجمه فاطمه شکری بیشتر دوست داشتم . فقط کاش آخر داستان جور دیگه ای تموم میشد به نظرم حتما فیلم سینماییش هم با بازی اما واتسون نگاه کنید پشیمون نمیشید...
فرزند گمشده دامبلدور
این کتاب راجع به چند خواهر است که با مادرشان زندگی میکنند و پدرشان مریض احوال بوده ، در همسایگی آنان پسری بوده که با آنان مانند برادر صمیمی می شود و ... کتاب بسیار حس خوب و وایب قهوه ، شیرکاکائو و دهه های مختلف را دارد اگر از سبک عاشقانه های کلاسیک لذت میبرید این کتاب را بخوانید داستان عالی و بسیار خوب است ، فکر کنم جلد دومی با نام همسران خوب دارد که هنوز مطالعه نکرده ام اما به شخصه با ترجمه نشر افق خواندم که بسیار از ترجمه ، جلد کتاب قشنگی که داشت خوشم آمد . پیشنهاد میکنم کتاب های کلاسیک را با کتاب های نشر افق بخوانید
_`Farnaz`_
حس میکنم ناقص بود
کاربر yeganeh_sadat
خیلی خیلی خوبه ینی عالیه من واقعا کتابشو بیشتر از فیلمش دوست دارم ته کتاب باب میل من بود ولی فیلمش نه ....
Hoda2212
این فقط جلد اوله یا هر دو کتاب با همه؟؟؟
کاربر ۲۴۳۱۸۳۷
نه این فقط جلد اوله. جلد دوم اسمش هست همسران خوب. که فیلمش هم که ۲۰۱۹ ساخته شد ترکیب هر دو این کتاب هاست.

حجم

۳۰۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۳۰۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد