نظرات درباره کتاب شازده حمام (جلد چهارم) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب شازده حمام (جلد چهارم) اثر محمدحسین پاپلی‌یزدی

نظرات کاربران درباره کتاب شازده حمام (جلد چهارم)

امتیاز:
۴.۵از ۴۲ رأی
۴٫۵
(۴۲)
rezi
من دارم جلد چهارم و می خونم عالی هر چهار جلد واقعا برام خواندنی و شیرین بود جز معدود کتابایی که با خوندنش همزمان هم تاریخ می خونی (قبل و بعد از اسلام 😉)هم با جغرافی کشورت آشنا میشی هم مسائل عرفانی و اخلاقی و ... خلاصه همه اینا رو با زبونی ساده شیرین و همه فهم میگه من که واقعا لذت بردم به همه توصیه میکنم خوندن هر چهار جلد رو جمله منتخبم از این کتاب (سیرو فی الارض)👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼
مصطفی
سلام من نمونه کتاب خوندم خیلی جذاب بود قیمت چهار جلد کتاب چقدر هست .
کاربر ۳۱۱۳۴۷۷
پول3تا پفکه
David Davidi
🥺🥺🥺 خوش به حالتون ؛ ما که در توانمون نیس؛ شما ازش لذت ببرید به جای ما
لیلا اردشیری
با مطالعه این کتاب گوی تجربه های دیگران را بدون پرداخت هزینه هایی که آنان برای کسب این تجارب پرداخته باشند به دست میآورید هرچند که در برخی جاهای کتاب با عقاید نویسنده در تحلیل وقایع موافق نبودم لکن نویسنده کتاب را که مردی فرهیخته یافتم . آنقدر توصیفات نویسنده واقعی و دقیق بود که احساس میکنی در تمام تجارب با نویسنده مشترک بوده ای. تجربه هیجان انگیز و زیبای نویسنده حسرت برانگیز است. وی که زندگی سختی را در گذشته از سر گذرانده برخلاف برخی که مصیبتهای زندگی را دست مایه عجز و لابه و کسب ترحم و توجیه کم کاریهای خود میکنند مانند هنرمند قهاری در ضمن روایت روان از تجربهای خود یا دیگران مانند کیمیاگری راه ساختن طلا از مس و یا استفاده از سختیها برای موفقیت را میآموزد.
کاربر ۲۰۰۶۸۴۸
با اجازه ی شما از نظر شما در یک نظر سنجی بهره بردم
کاربر ۱۴۹۷۲۱۸
کتاب شازه حمام استاد پاپلی من را نا خود اگاه به یاد استاد مرحوم جعفر شهری باف با ان اثار خیره کننده و قلم بسیار روانش انداخت. این کتاب علاوه بر بیان زندگی سراسر ماجرایجویی استاد ، اطلاعات ذیقیمتی را نیز در زمینه فرهنگ و سنن و تاریخ معاصر بخش هایی از سرزمین عزیزمان در اختیار خواننده قرار میدهد. اکیدا توصیه به خواندن این اثر فاخر می نمایم.
Amir
دوستان جلد پنجم هم اومده با عنوان شازده حمام در میان کردها، طاقچه لطفا این عنوان را هم در طاقچه قرار دهید با تشکر
سیم
بسیارعالی
Shiva
عالی من دنبال نسخه چاپی جلد چهارم کتاب بودم که نخوانده بودم اما الان توی طاقچه است تشکر که این کتاب را اوردید
مصطفی
سلام نسخه چاپی چهار جلد چند خریدن؟
Parvane Mohamadi
من چهار جلد شازده حمام را خواندم و خیلی لذت بردم واقعا عالی بود یک رمان مستند که مسائل اجتماعی را با قلم بسیار قوی نگارش کرده ؛ نویسنده پاپلی یزدی خاطرات خود وفقر را در جامعه بخوبی به تصویر ذهن کشانده اند ؛ از خاطرات کودکی و جامعه شناسی تا طوایف ایل و سختیهای آن و در آخر در سرمای قطب ؛ واقعا شاهکار ادبی بود
bahar
کتاب خوبیه به خصوص برا پدرومادرا به یاد خاطرات بچگی شون
anahita.bdbr
جلد اول و دوم خیلی جالب بود. جلد چهارم متاسفانه برای من زیاد جالب نبود. ولی ارزش خواندن داشت.
A. Mozafary
من امید ابوالحسنی را سرچ کردم خوشبختانه قبل از کرونا ویزاش حل شده و داشته میرفته پیش مادرش که یه نفر گفته نرو الان به خاطر کرونا ورود به نروژ ممنوعه اگر بری دیپورت میشی ایران اونم دست نگه داشته و چند وقت پیش بالاخره مادرش را دیده ظاهرا. پ.ن: آقای پاپلی خاطرات خودت را بنویس چه کار به خاطرات بقیه داری؟!!! من منتظر بودم ببینم شما که هر روز عاشق یکی میشدی خانمت را چه طور پیدا کردی؟ فرانسه چه خبر بود؟ استادی دانشگاه چه طوری بود؟ بچه هات کی دنیا اومدن؟ اونوقت خاطرات بقیه را می نویسی؟!
Hessam Shahbazi
عالی بود
nasim zamani
هرچهارجلد کتاب عالیه،پراز نکات تاریخی،فرهنگی،روانشناسی،جامعه شناسی،سیاسی،جغرافیایی است،بسیارتوصیه میکنم. لطفا کتاب مذهب عشق پروفسور پاپلی درسایت قرار بدید.
لیلا
عالی بود واقعا از خوندنش لذت بردم
مهدی
تا حالا 4 جلد از یه کتاب رو پشت سر هم توی تقریبا یک ماه نخونده بودم. از 13 اردیبهشت تا 18 خرداد سرم توی طاقچه بودش و هنوز جلد 5 و 6 موندن. می تونم بگم که خاطرات دکتر برتر و با حال تر از "پیرمرد صد ساله ای که از پنجره بیرون پرید و..." هستش. یه دوره کتاب زندگی نامه، تاریخی، جامعه شناسی، انگیزشی. برام جالبه کسی که وسایل خونه شون تو یزد یه صندوقچه نمی‌شده، اینقدر تلاش کرده که کل دنیا رو گشته. جلد پنجم رو طاقچه نداره.
کاربر a.b0725
عالی بود
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
مثل سه جلد قبل عالی بود.
سید مهدی
همچون جلدهای پیشین گیرا و خواندنی. و البته با کمی تفاوت که دارای بخش‌های جدید و سوای از راه جلدهای پیشین شده است. در سه بخش آخر هم شگفتانه دارد. بخوانید تا متوجه شوید. نکته‌ای هم که باید بنویسم زندگی کردن با نویسنده در این کتاب‌ها است. وقتی نام‌های فهرست شده در پیوست دفتر مهری خانم در واپسین برگ‌های کتاب را می‌خواندم انگار همه را می‌شناختم. دست مریزاد استاد. جمله‌هایی کوتاه و با دستور زبان درست (از دید این دانش‌آموز خواننده)، بدون توضیح اضافه و حوصله سر بر، اما یک جاهایی دلم می‌خواست برای آگاهی از آخر ماجرا یک خط در میان بخوانم.
نسیم
این جلد کتاب هم مثل باقی جلد ها بسیار جذاب و دوست داشتنی بود...این مجموعه کتاب هم زندگی هست و هم سفرنامه ...جواهری هستند آقای پاپلی یزدی
صدف
لطفا جلد پنجم را هم اضافه کنید 🙏
حمید ثروت(تلگرام :hamid1408)
بی نظیر بود

حجم

۱۰۲۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

حجم

۱۰۲۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد