نظرات درباره کتاب انقلاب دمینگ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب انقلاب دمینگ اثر مهرداد عبداله‌زاده

نظرات کاربران درباره کتاب انقلاب دمینگ

۳٫۶
(۳۲)
hs
خیلی کلی نوشته شده و روش اجرا تفکرات دمینگ رو نمیگه
Elena
دمینگ کسی بود که کیفیت رو به ژاپنیها آموخت. زمانی که امیدی برای بهبود در ژاپن نبود و وضع آشفته ای داشت. هرچند الانم اینقدر افسانه ای نیست اما اگر مایلید این مرد و ایده هاش و اثری که بر ژاپن گذاشت رو بشناسید کتاب رافائل آکوآ رو پیشنهاد میدم.
موبایل
کیفیت نتیجه تمرکز بر روی کاری است که انجام می دهیم متاسفانه ما ایرانیها به خاطر ضعف نظام آموزشی عادت کرده ایم برای همه علوم یک "فهرست" تهیه کنیم و در مرحله بعد "فهرست" را به یک جمله قلمبه سلمبه تبدیل کنیم واسم این را بگذاریم یادگیری . یادگیری نیازمند زمان و تمرکز است ، "یادگیری فهرستی" خودش بی کیفیتی در یادگیری است نویسندگان کتاب خودشان مفهوم کیفیت را نفهمیده اند، شما از این کتاب چیزی یاد نمی گیرید.
وحید
برای زمان خودش کتاب برجسته ای بوده، الان کتاب خوبیه!
Sardar
کتاب خیلی مفید و کاربردی هست توصیه میکنم حتما بخونید پشیمون نمیشید واقعا لذت بردم از خوندنش و خیلی استفاده کردم به معلوماتم بیش از پیش اضافه کرد عالی بود👏
navid abshari
این کتاب برای مدیران و حتی کارگران مناسب است اما اصولاً نرود میخ آهنین در سنگ چیزیه که در برخورد مدیران با اصول مدیریت مواجه هستیم .
shams1390
یه سری حرف جالب زده شده در این مقاله ولی به صورت کاربردی میومده
vahid162
خیلی عالی بود، کتابی ک هم کاربردی و هم میشه اون رو معیار سنجش فعلی مدریت قرار داد
نیما
خوب بود
Dexter
خیلی عالی...از خوندنش لذت می برم صد درصد کاربردی برای حکومت ها ، سازمان ها ، شرکت ها و حتی افراد به نظرم عوامل پس رفت و درجا زدن کشورهایی مثل ایران رو به خوبی عنوان کرده...کما اینکه در آمریکا و حتی ژاپن این دوره ها وجود داشتند ولی به سرعت ازش خارج شدند.
محمد
سلام کتاب بسیار خوبی است و دید جدیدی در رابطه با مدیریت پیش روی فرد میزاره ولی کاش جلد های دیگشم میزاشتید که موضوع بیشتر باز بشه.
ali_salehi_82
لطفا از اول لیست کتابای رایگان برش دارید.

حجم

۷۷۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

حجم

۷۷۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد