نظرات درباره کتاب تاریخ فرهنگی قبیله لعنت (جلد دوم، کاهنان معبد جادو) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب تاریخ فرهنگی قبیله لعنت (جلد دوم، کاهنان معبد جادو) اثر اسماعیل شفیعی سروستانی

نظرات کاربران درباره کتاب تاریخ فرهنگی قبیله لعنت (جلد دوم، کاهنان معبد جادو)

۳٫۸
(۱۶)
mahdi.ch73
با سلام این کتاب ها اگرچه به صورت مجموعه ای هست ولی هر کتاب مستقلا مباحث مرتبط با موضوع کتاب را بررسی می کند و در سیر کلی به پیدایش فراماسونری می پردازد.
majid001
کتابهایی که در چند جلد نوشته میشوند باید بصورت باندل هم ارائه بشه تا بتوان یکجا خرید ،،،
majid001
سلام و عرض ادب، ببخشید الان متوجه شدم ، بفرمایید به چه صورت میتوانم اینکار را انجام بدهم
امیر
ببخشید
امیر
بازم شرمندم.ببخشید
امیرحسین
سلام. خواستم در رابطه با کتاب یه توضیح مفیدی بدم؛ جلد اول کتاب رو کامل خوندم و جلد دوم هم آخراش هستم. متن کتاب روون هست و منابع کتاب رو هم نویسنده خوب بیان کرده. اما نوشتار کتاب به نظر من زیاد دلچسب نیست یعنی طوری نیستش که غرق کتاب بشید به طور کلی بگم متن خشکی داره.
کاربر ۵۶۷۵۴۱۹
در کل خوب هست اما میشد موجز تر این مطالب رو گفت
نون والقلم
در مجموع میشه گفت چیزهایی که نیاز نداره خیلییییی بهش میپردازه ووقت تلف میکنه، برای کسی که میخواد تفریحی کتاب بخونه اصلا توصیه نمیکنم اما کسی هم تحقیقی می خونه باید بگم خیلی کمتر از صفحات کتاب مطلب بدستش میاد ولی بازم از نویسنده ممنونم
mmh
هر جایی از کتاب دست بذارید، یکی از این ۳ حالته : ۱. عقاید اسلامی که به کرات در منابر مذهبی شنیدید. حالا اگر نشنیده اید و میخواهید بشنوید این کتاب رو بخونید. ۲. بخش های مربوط به آیین اقوام اولیه که نویسنده محترم اعتراف میکنن اطلاعاتی در موردشون ندارن و صرفا از یکسری کتاب های تاریخی مطالبی رو بدون حداقل توضیحات تکمیلی ، کپی پیست کردن. ۳. بخش های مربوط به روش های سحر و جادوگری کاهنان معابد که نویسنده میفرماند چون حرامه من سراغشون نرفتم و از اون ها هم بی اطلاعم. و بنده تا آخر کتاب نفهمیدم که با وجود موارد بالا چه کاری بود اصلا سراغ این موضوع رفتن!! البته من سایر جلد ها رو نخوندم و قضاوتشون نمیکنم اما در مورد این جلد باید بگم به هیج وجه فریب سرفصل های جذابش رو نخورید.

حجم

۲۳۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۲۳۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد