نظرات درباره کتاب دشت کیت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دشت کیت اثر دیوید آلموند

نظرات کاربران درباره کتاب دشت کیت

۳٫۵
(۱۱)
افسانه
کتاب خیلی خاصی بود. تصویرسازی و رویاپردازی در مورد معادن تاریک و سیاه و آنچه بر سر کارگران و کودکان معدن آمده بود عالی بود. من تا آخر خواندم اما بعید می دانم برای همه کس کشش داشته باشد. بیشتر از پایان داستان، صحنه پردازی ها برایم جذاب بود.
Ameliya
وقتی تمومش کردم هیچی ازش نفهمیده بودم
مانا
خدای من معرکه بود! دوست دارم کتاب چاپی اش را بخوانم. ۲ روز و نصفی روی تختم نشستم و کتاب را یکسره خواندم. خیلی عالی بود. نحوه داستان پردازی. وحشت و ترسی که بر داستان حاکم است. اگر ۱۵ ساله بودم حتما می ترسیدم از لحظات احضار روح🤪 بقیه آثار آلموند را در لیستم می گذارم. چقدر خوب مفاهیم ترس از ناشناخته ها ، مرگ، زندگی و فراموشی بیان کرده.
باشگاه کانگورو
این رمان از بهترین کارهای دیوید آلموند نیست اما با این حال داستانی خواندنی دارد. البته به شرطی که مترجم خرابش نمی کرد. به نظر می‌رسد مترجم اصلا بلد نیست که «داستان» ترجمه کنه. این رو از ترجمه ماشینی و گوگل ترنسلیتی و اعصاب خرد کن دیالوگ‌ها میشه فهمید. ترجمه بد دیالوگ‌ها بزرگ‌ترین ضعف کتابه.
شهرزاد قصه‌گو
کیت واتسون، سیزده ساله. کتاب در مورد کیت پسری سیزده ساله‌ست که با خانواده‌اش به استونی گیت میاد و با بازی‌ای به اسم بازی مرگ آشنا میشه، بازی که شاید نشه بهش بازی گفت! این کتاب برای من کتاب خاصی بود. خیلی وقت بود کتابی نخونده بودم که این حجم از تخیلات رو به کار بگیره و در عین حال هم ملموس باشه. کلمات و جمله‌های خاصی تو نوشته مدام تکرار میشدن که برای من خیلی به جا و خوشایند بود. حتی جالب بود که آمیخته‌ای از تاریخ و جغرافیا رو هم برای نوشتن داستان نویسنده استفاده کرده بود. کتاب احتمالا برای رده سنی نوجوانان باشه ولی با این حال از خوندنش خیلی لذت بردم و برام به یاد موندنی شد.
roza
داستان قشنگی داره ولی ترجمش خیلی لفظ قلم و کتابیه، مثلا اگه مکالماتش به زبان محاوره ای و خودمونی بود خیلی زیباتر میشد.

حجم

۱۸۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۱۸۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد