نظرات درباره کتاب در جستجوی آینه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب در جستجوی آینه اثر محمد بن علی شمس تبریزی

نظرات کاربران درباره کتاب در جستجوی آینه

۴٫۲
(۱۳)
maryam_z
همیشه معتقد بودم که ضمن احترام به انتخاب انسان ها باید نیاز های مختلف رو تامین کرد. طاقچه جزئی از روند مطالعاتی جامعه ی ماست، چندین و چند ترجمه ی مختلف از کتاب های پرفروش سال های قبل گذاشته میشه اما به محمد علی موحد که می رسیم فقط یک کتاب ازش موجوده !! اوضاع موحد های یک کتابی باز بهتره، اسم جواد طباطبایی و محمد راسخ رو که سرچ می کنم طاقچه هنگ می کنه !! مسئله دیگه فقط کتاب خوندن نیست، بازاری که تعیین کننده ی سلیقه ی ماست داره به قهقرا میره... امیدوارم تیم موفق و محترم طاقچه برای من ، بعد از خوندن تمامی کتاب های حوزه ی روانشناسی موفقیت و زندگی نامه ی شهدا فکری بکنه که چه باید بکنم 🙂🙂 پ.ن: در مورد این کتاب، مگه میشه مولانا دوست باشی و از زرین کوب و موحد غافل شی ؟؟
Aref Z
موافقم
بهرام
همیشه برای من سوال بوده که آیا سانسور تا این حد در حوزه کتاب گسترش پیدا کرده؟ یا تاقچه تصمیم گیرنده است. متاسفانه خیلی از کتابها و نویسندگان تاثیرگذار در تاقچه جایی نداره و این باعث تاسفه.
Amin D
کتابهای محمد راسخ هم در فیدیبو موجودند
Ghazalsdi
چرا فایل pdf میذارید خوندنش سخته
محسن
محمد علی موحد جزو بهترین های ادبیات و فرهنگ اکرگز هستند. کاش بیشتر درک شون کنیم. کتاب حاضر رو بشدت به مولانا دوستان توصیه می کنم
نسیم
عجب که در مدارس ما از بزرگانی چون شمس آموزشی نیست.
Elahe.G
از مطالعه این‌کتاب بسیار لذت بردم، حکایت‌هایی به شیرینی قند که آمیخته با حکمت و اسرار پنهانی بود. شور و اشتیاق و وجد و سرور و گاهی سوز و گداز شمس را می‌توان حس کرد.
leili
یکی از آثار زیبای نثر فارسی.، فصیح، ساده، روان و لذت بخش.
مهدی
اون‌طور که تصور داشتم حکمت‌آمیز نبود. کشکول بود. به‌خاطر چند جملهٔ حکمت‌آمیزش: یک‌ونیم ستاره.

حجم

۷۱۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

حجم

۷۱۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد