نظرات کتاب آن ها به اسب ها شلیک می کنند
کتاب آن ها به اسب ها شلیک می کنند اثر هوراس مک کوی

کتاب آن ها به اسب ها شلیک می کنند

۳٫۶
(۹)

نظرات کاربران

Alireza.j.98
اول از نظر ترجمه باید بگم که عالی روانه بعدشم داستان یه فردی بنام رابرت که با دختری آشنا میشه که عاشق بازیگری توی سینماست و خود رابرت هم دنبال اینکه یه روزی سه فیلمنامه نویس معروفی بشه این داستان روایت چگونگی آشنایی و گذراندن وقت شون باهمه گلوریا همان دختره با تمام ناامیدی و ناکامی زندگی رو میبینه و سر آخر درخواستی از رابرت میکنه که از طرف رابرت هم پذیرفته میشه و پیام داستان اینکه (اسب فلج رو باید خلاص)کرد
0
mohsen rahimi
این کتاب رو عباس معروفی معرفی کرد و باعث شد من بخونم،بعد از قلعه حیواناتِ جرج اورول دومین کتابی بود که یه نفس تا آخر خوندمش...ویژگی خاص این کتاب کشش داستان هست که تاآخر مخاطب رو جلو می بره تا ببینه چه اتفاقی برای گلوریا بیفته...فقط به نظر من تمهیدات برای اتانازی یا قتل از روی ترحم در طول داستان کافی نبود.در کل لذت بخش بود و توصیه می کنم این کتاب و ترجمه عالی رو،سپاس از طاقچه
Mahtab
کتاب زیبایی بود. ارتباط سرفصل‌ها با همدیگه و با متن و مضمون هر فصل زیبا بود. در کل نقد زیبایی بود بر توهم رویای آمریکایی (نقدی که فیتزجرالد هم در گتسبی بزرگ به زیبایی انجام می‌ده). جزو نوآرهایی بود که به بقیه هم پیشنهادش می‌کنم. و نکته دیگه اینکه برخلاف نظر دوستان فکر نمی‌کنم داستان در ستایش مرگ و اتانازی باشه، بلکه درواقع تلنگریه برای زندگی.
Aydin
متفاوت ترین کتابی که امسال خوندم. و نتیجه گیری آخر کتاب من رو به فکر فرو برد. شاید راه حلی بهتر از خلاص کردن اسبی در حال رنج نیست... همه از تلاش برای بهبود میگن ولی شاید راه حل رهایی باشه!
نیتا
داستانی ساده از روایت مردی که رویای شهرت در سینما را دارد و به طور اتفاقی با زنی شبیه خودش همراه می شود. داستانی کوتاه و جذاب با پایانی متفاوت. در واقع کل داستان در جمله «اسب لنگ رو باید خلاص کرد» خلاصه می شود.

حجم

۹۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۹۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد