نظرات کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز
کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز اثر دبی فورد

کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز

نظرات کاربران

N.M
کتاب واقعا کامل و خوبی بود به شرط اینکه روی قسمت هایی که ازمون خواسته تامل کنیم.تمرین های بعضی از روز ها رو خودمون توی وجودمون داریم و یه روز جلو می افتیم ولی من برای بعضی از روز ها به راهنمایی های این کتاب نیاز داشتم.از ۳ هفته تشکیل شده که هفته اول باید موضوعات گذشته رو فراموش کنی هفته دوم زمان حال رو بهتر کنی و هفته سوم هم مربوط به آینده میشه.
جف
چقدر خوب خلاصه کردید خیلی ممنون
Meysam
متشکرم از توضیحاتتون💙🙏
ყasi^_^
شاید واقعا چیزی که دنبالشی رو توی این کتاب پیدا کنی ... به یکبار امتحان کردنش می ارزه^_^
mahdi
کتاب بسیار خوبیه واقعا دید آدم رو عوض میکنه به امتحان کردنش می ارزد
0
مهدی
درسهای آموزنده ای دارد بخصوص در بخش هفته آینده
کاربر faty
کتاب خوبیه ولی خیلی کاربردی نیست بنظرم.. خیلی کلی حرف زده و مطالب تکراری زیاد داره
فاطمه
از لحاظ محتوایی : هرکسی دچار سردرگمی هست ، خسته از احاطه شدن توسط افکار و ترومای های گذشته ست ، و دایما کلافه ست از رفتارها و عملکرد خودش .. بشدت تمرینات این کتاب میتونه کمک بکنه. از لحاظ ترجمه : ترجمه الهام شریف ساده تر و روان‌تر بود ، اما در مقایسه با ترجمه فرناز فرود ضعیف تر چون هر دو ترجمه که مطالعه بشه متوجه میشید جملات حذف شده.
mayabidar
واقعا کاش یه سیستمی تو اپ شما بود که بهمون می گفت همین کتاب تو بی نهایت هست با ترجمه بهتر ازفرناز فرود تا من بیخود هزینه برای خرید کتاب نمی کردم
0
mahsa
این کتاب درهای جدیدی رو به رویتان باز خواهد کرد و زندگی و احساسات جدیدی را تجربه خواهید کرد. به شرطی که همه تمرینات را انجام بدید.
Majid Nayeri
دیدگاه منو ب زندگی عوض کرد بهم فهموند برای اینکه از یکسری چیزها عبور کنم چگونه عمل کنم و اینکه منو ب بعد دیگری از زندگی رسوند و در اخر اینکه دنبال کسی نباش برای تقییر زندگی خودت بلدشو راه درستو انتخاب کن و ادامه بده نوری که دنبالشی دقیقا خودت هستی پیداش کن
@ALIREZ
عالی بود

حجم

۱۸۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

حجم

۱۸۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد