نظرات کتاب زندگی داستانی ای. جی فیکری
کتاب زندگی داستانی ای. جی فیکری اثر گابریل زوین

کتاب زندگی داستانی ای. جی فیکری

۴٫۲
(۴۳۲)

نظرات کاربران

رها
شخصیت ای جی تا حدی جالب و سرگرم کننده بود ولی داستان کشدار وکلیشه ای شد به نظرم فقط لازمه لیست کتاب هایی که ته کتابه خوانده شه بخش اول کتاب جذاب تر و قابل تحمل تر بود! به قول دوستان شما چیزی رو از دست نمیدی جز لیستی از کتاب های نسبتا خوب و نظر ای جی درمورد آن ها اول هر فصل حقیقتا اعصابم خورده از صبح درگیر این کتابم ولی خیلی آب دوغ خیاری و مسخره بود ! پ.ن: شخصیت ای جی شبیه چارلز توی رمان نوجوانان بام نشینانه؛ سخت پسند و اهل جواب های قلمبه سلمبه
الهه
در مورد شخصیتی بود که با ی اتفاق کم کم رفتارش تغییر کرد و به نظرم کلا جالب بود
کاربر ۴۹۴۴۹۵۷
به نظر من با خواندن این کتاب می‌فهمیم که دیگران رو زود قضاوت نکنیم وبه هم ه فرصت ابراز وجود بدیم ومهمتر اینکه گفتن احساسمون رو به تاخیر نندازیم
zeinab
غرق شدن در روزمرگی یک کتابفروش
مایلزِ آلاسکا
برای من خیلی کتاب حال خوب کن و دوستداشتنی بود☁️💙 اگه این کتاب رو دوست داشتین پیشنهاد میکنم کتاب”کلمه های آبی تیره” رو هم حتما بخونید!
Fatima
از اون دست کتاب هایی که بعداً آرزو میکنم فراموشش کنم و باز از اول بخونم ، محتوا و روایت داستانی عالی ؛ اگر به کتاب‌هایی که درباره‌ی کتاب و فضای کتابخانه و کتابفروشی هست علاقه دارید پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو بخونید 👌🏻 ( این کتاب کمی منو یاد کتاب مردی به نام اوه هم انداخت نظر شما چیه؟🙃)
Rahil
زیبا و گیرا
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
داستان زندگی یک کتابفروش به نام ای.جی.فیکری در جزیره‌ای به نام آلیس. در طول مطالعه احساس آرامش و سبکی داشتم، شاید پیام کتاب هم همین بود.
mahdokht
بنظرم کتابهای بهتر زیادی هستند که میشه به جای خوندن این کتاب اونهارو انتخاب کرد....داستان خیلی ساده و سطحی داشت.
مسعود
داستان واقعا زیبایی بود نشون میده چطور زندگی آدم ها میتونه با تصمیمات کاملا عوض بشه ، ترجمه خوب

حجم

۲۰۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۲۰۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۵۰۰
تومان