نظرات کتاب عشق هرگز فراموش نمی‌کند
کتاب عشق هرگز فراموش نمی‌کند اثر سالی هپ‌ورث

کتاب عشق هرگز فراموش نمی‌کند

نظرات کاربران

zoha
فوق العاده قشنگه این کتاب. باید به چاپ چندم برسه. من نسخه چاپیش رو از کتابخونه حسینه ارشاد گرفتم خوندم. موضوع کاملا جدید و نثر روان.
موفنری
الان که کتابو تموم کردم داشتم با خودم فکر میکردم بهترین هدیه ی ولنتاین میتونه باشه البته ازنظر من😅اونم بخاطر بار احساسی فوق العاده ای که داشت، اگه میخواین درباره عشق واقعی بخونینو و اونو با تموم وجود حس کنین این کتاب بشدت توصیه میشه چیزایی که از کتاب یاد گرفتم و بشدت تاثیرگذار بود برام : *عشق واقعی به ظاهرو موقعیت نیس، عشق واقعی به تموم لحظه های خوبیه ک با اون شخص ساخته میشه و هیچوقت از یاد نمیره *یه زندگی حتی اگه شروع پایانش با دروغ همراه باشه بازم از ارزش خاطراتو لحظه های خوبی که بینش بوده کم نمیشه *خاطرات بهترین دارایی های ما هستن که ما هروقت بخایم میتونیم به هر نحوی ازشون یاد کنیم حتی اگه ادم اون خاطرات در نظرمون ادم بدی باشه بازم هیچی از ارزش اونا کم نمیشه:) *و اینکه برای تداوم عشقاتون در لحظه عاشق شین😂مثل دو زوج دمانسی که هربار همو میبینن انگار اولین قرار آشناییشونه، اولین قراری که برای هردوشون سرشار از عشق و هیجانه(:
Aa
کتاب‌ قشنگیه و داستان جالبی داره اما در عین حال غم خاصی درش هست که خوندنش رو سخت میکنه.
maryam_z
خوندن این کتاب با چنین موضوعی برای من خیلی سخت بود، هر صفحه که تموم میشد با خودم میگفتم الان میذارمش کنار ولی کشش داستان باعث شد که ادامه بدم !! هیچ تصوری از آلزایمر نداشتم و برای همین خط به خط این کتاب واسم دردناک بود. خودخواهی "جک" منو یاد خیلی از آدمایی انداخت که با قصد کمک و نیت خیر بیشتر باعث اذیت شدن آدمایی میشن که دوسشون دارن ، شاید به این خاطر که خودشون رو جای اون آدما نمیذارن و درکشون نمی کنن. با این اوصاف اگه قلب قویی دارید این کتاب رو بخونید تا با قدرت خارق العاده احساسات مواجه شید.
زهرا۵۸
هر جا عشق باشه همه چیز عالیه حتی بین دو انسان دچار الزایمر عشق معجزه گر در برابر فراموشی هم پیروزه ... درباره بریده ها هم بگم که فقط با خوندن اون داستان و زندگی کردن اون لحظات با تک تک شخصیت های اون داستان هست که باعث لذت و درک از بریده ها میشه
مامان قشنگ
یک کتاب که غیراز اینکه حقیقت آلزایمر رو بهت میفهمونه، قشنگی روابط آدمها رو به خوبی برات به تصویر می‌کشه.خوب بود
Emma
داستان قشنگ و جالبی داشت، من ک از خوندنش لذت بردم
Yegane
🙌🏻✋🏻
elnaz
واقعا داستان متفاوت و قشنگی بود
|قافیه باران|
داستان جذاب و متفاوتی برای من داشت و یه جورایی با احساساتم بازی کرد. :) عشق بین دو فرد آلزایمری...که همه چیزو فراموش میکردن اما همدیگرو نه ☺ نمادهای خوبی داشت. ترجمه هم خوب و روان بود.
z.gh
خیلی قشنگ بود مرسی از طاقچه بابت هدیه کتابخانه همگانی😍😍

حجم

۲۹۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۲۹۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۵۷,۵۰۰
۴۰,۲۵۰
۳۰%
تومان