نظرات درباره کتاب سنگ‌ریزه‌هایی که شمارش نشدند (خاطرات سرتیپ قیس صبیح الزیدی) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب سنگ‌ریزه‌هایی که شمارش نشدند (خاطرات سرتیپ قیس صبیح الزیدی) اثر فاطیما فاطری

نظرات کاربران درباره کتاب سنگ‌ریزه‌هایی که شمارش نشدند (خاطرات سرتیپ قیس صبیح الزیدی)

انتشارات:نشر آرما
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۱ رأی
۴٫۵
(۱۱)
ستاره
کتاب روون و جذابیه. حین خوندن دوست نداشتم رهاش کنم اگه براتون مهمه یا جالبه که یک «دید واقعی» نسبت به عراق و شرایطش داشته باشین ، حتما این کتاب رو بخونین. خیلی از تصوراتم درباره روابط ما با عراق و عراقی ها و شرایط عراق بعد از جنگ و ... غلط بوده ظاهرا . میگن از خوبیای کتاب خوندن اینه که پنجره های جدیدی باز میکنه روبروی ذهن آدم؛ قطعا این کتاب این خوبی رو داشت. شنیدن بعضی چیزا از زبون یک عراقی کیف داره؛ همون طور که شنیدن بعضی چیزای دیگه تلخه ... خیلی تلخ.
حجاب افتخارم.
سلام کتاب جالبیه. خیلی خوب نشون می ده .چطور آدمای فرصت طلب وغرب گدا جلوی پیشرفت یک کشور رو می گیرن. حرف از ایران نیست .همه جا همینطوره.عراق با اون همه امکانات ونفت وآب وپتانسیل اسیر مردم خودشه. از من بپرسن معتقدم عراق از ایران هم ثروتمند تره. چون آب داره.وآب از نفت با ارزشتره.از طلا والماس هم مهمتره. ومردمش خیلی با استعدادن.خیلی باهوش.اینو حس کردم. ولی ولی ثروت اصلی یعنی وحدت وهمدلی رو نداره.ومتاسفانه مردمش خیلی خوشگذرونن.واین شده با اینهمه پتانسیل به یک کشور درجه چندم تبدیل شده. چرا عراق مهمه ودارم تحلیلش می کنم؟ چون تو بزنگاه تبدیل به یک کشور دشمن می شه وهشت سال به ما حمله می کنه. وحالا هم که پایگاه آمریکایی هاست ولانه داعش. یک عراق پایدار وپیشرفته به نفع کشور ماست . این کتاب داره ریشه یابی می کنه .مردم شناسی می کنه علل نفوذ امریکارو.وضعف عراقو علت یابی می کنه. اگه ما فرصت سوزی نکنیم .باید از حضور عراقیها وافغانها تو کشور خودمون بهترین استفاده رو بکنیم. با استعداد یابی مخها وافراد زبده عراقی وافغانی وتربیت اونها در مسیر درست.کشورهای همسایه مونو تبدیل به متحدانی قوی کنیم که به جای دشمنی دوست ما باشن. این افراد با تحصیلات عالیه به کشور خودشون بر می گردند وهر کدوم مصدر کاری می شن. متاسفانه تو این کتاب نشون می ده ما دقیقا بر عکس عمل کردیم.ویک آدم با استعداد وزبده رو ایرانزده کردیم. به این می گن فرصت سوزی.
Erfan1998
درجه یک
ghased ruzan abri
تعریف واقعیت از زاویه دیده‌نشده
پروانه
خیلی عالی و البته تلخ
۱۶۳۵۰۳۰ محمد فتحی نژاد
بسیار کتاب خوبی است در زمینه وضعیت شیعیان و فعالان سیاسی در عراق، ظلم‌هایی که دولت بعثی صدام به مردم عراق کرده. اطلاعات بسیار خوبی از وضعیت جامعه عراق به خصوص شیعیان در زمان حکومت جلاد زمان صدام حسین و وضعیت پس از اشغال عراق توسط نیروهای آمریکایی و هرج و مرج‌هایی که باعث آسیب‌های فراوانی به مردم مظلوم و ستم دیده عراق شد به مخاطبان عرضه می کند. این کتاب را که بسیار جذاب و با نثری سلیس و روان نوشته شده به همه ‌وطنانم توصیه می‌کنم.
ایلیا
کتاب جالبی بود تا حالا ب عراق و جنگ عراق و مردمش از این زاویه نگاه نکرده بودم ب این نتیجه رسیدم ک اختلافات داخلی میتونه یک کشورو نابود کنه نه دشمن خارجی
محسن غلامعلیان دهاقانی
فقط نمی دانم چرا نسخه دیجیتال را به قیمت نسخه کاغذی می فروشید؟
کاربر ۲۲۵۷۴۷۷
بله درست می فرمائید آقا محسن.

حجم

۲۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۲۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد