نظرات کتاب غرب چگونه غرب شد
کتاب غرب چگونه غرب شد اثر مرتضی مداحی

کتاب غرب چگونه غرب شد

نظرات کاربران

Hemmat
از میان کتاب هایی که در سال های اخیر در موضوع غرب توسط علمای تاریخ سیاسی ، اندیشمندان فلسفه ی سیاست در خارج و داخل ایران نوشته شده اند ، این کتاب :غرب چگونه غرب شد کتاب بسیار ارزشمندی است ؛ زیرا هم به پیشینه ی تاریخی غرب پیش از کشف امریکا اشاره کرده و هم اینکه غرب را صرفأ جغرافیایی ندانسته و بعنوان یک fact و چیزی که وجود داشته پیرفته است. غربی که تا پیش از قرن ۱۶ میلادی چندان نامی نداشته و بعضی کشورهای آسیایی مانند : چین ،هند و ایران از هرجهت بر کشورهای بزرگ و مطرح اروپایی امروز برتری داشته اما پدیده ی شوم استعمار Colonialism باعث عقب ماندگی کشورهایی مانند چین و هند و ایران شد!
این نیز بگذرد
آقای asad عزیز دل شما تمدن رو تعریف کن ،ظاهرا شما هنوز تعریف تمدن رو نمی‌دونی ، مطالعه و سوادتون رو بیشتر کنید(مطالعه درست نه اینکه ۲تا مطلب داخل فضای مجازی دیدید بدون سند بیاید اینجا اظهار نظر کنید)
alineyney
جناب aaad از نوشتار شما و کلیت دادن به مسائل، میزان سواد شما مبرز شد ، همان مطالعه فضای مجازی خود را داشته باشید و دیگر علاقه مندان به یادگیری از فضای مجازی را مستفیذ کنید
کاربر ۲۸۱۲۵۷۷
این میزان از حقارت و اشتباه در شناخت اعجاب آور است جناب asad.
mizo
کتاب خوب و مهمی است اما ترجمه‌اش نزدیک به افتضاح است. تنها با صرف کوشش و زمان بسیار توانستم تمام‌اش کنم. امیدوارم یک ناشر باکیفیت‌تر آن را ترجمه و منتشر کند چون کتابی است که خیلی‌ها در ایران باید بخوانندش.
مهدی
به نظرم در نامگذاری ترجمه کتاب کژسلیقگی شده، نام اصلی کتاب «مدل استعمارگران جهان» است. ترجمه به شدت ضعیفه و بعضی از بخش های مهم کتاب را با تراش باید فهم کنید. اما خود کتاب بسیار عالی و در فهم و تحلیل بسیاری از رویدادهای جهان معاصر و شناخت ریشه بسیار کاربردی و تاثیرگذار است.
وحید
در این حوزه کلی کتاب بهتر از این هست...
بیخیال
درحوطه تاریخ کتاب های معروف تاریخ تمدن هستند از ویل دورانت وهنری لوکاس تا محمودحکیمی وعبدالحسین آذرنگ .اصل منبع واسه تاریخ نگاری تمدن(به خصوص غرب) همین ها هستن .
کاربر ۱۲۵۶۴۴۷
ذهن و بازار. بهترین کتاب تاریخ فکری اقتصادی. ز.م و Hawra
Hawra
سلام میشه یک کتاب درباره ی شناخت غرب با دیدگاه اقتصادی معرفی کنید؟

حجم

۳۸۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۳۸۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد