نظرات کتاب رازهایی درباره مردان
کتاب رازهایی درباره مردان اثر باربارا دی‌آنجلیس

کتاب رازهایی درباره مردان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۹۹ رأی
۴٫۰
(۱۹۹)

نظرات کاربران

kordelia
در کل کتاب خوبی بود و ارزش خوندن داشت. هر چند که تفاوت های فرهنگی باعث میشه نتونی با بخش هایی از کتاب ارتباط برقرار کنی. اما چیزهایی هست که زبان مشترک انسان ها در تمام دنیاست و فارغ از جغرافیا و فرهنگ در مورد تمام انسان ها صدق میکنه.
عشق کتاااااب
هیچ نویسنده ای اینطوری چشمامو باز نکرد که خانم باربارا انقد شفاف آگاهی داده از نظر من نسخه چاپی رو بخرید یه عمر داشته باشید هی مرور کنید ارزش هزینه کردن داره خیالتون راحت پشیمون نمیشید و دعاش میکنید نویسنده رو
میمْ؛ مثلِ مَنْ
همین الان نسخه چاپیشو تموم کردم، با اینکه تقریبا کل کتاب درمورد روابط نامزدی و زناشویی بود، اما به طور کلی برای شناخت مردها نکات خوبی گفته بود.‌ تو این زمینه کتاب زن بودن هم کتاب خوبیه، البته برعکس این کتاب که بیشتر درمورد زن هایی که اعتماد به نفس و.... ندارند، به درد کسایی میخوره که از زن بودن فاصله گرفتند.
0
R Ka
به نظرم کتاب های این نویسنده را در هر دو بخش زنان و مردان فارغ از جنسیت باید خواند. به خودشناسی و دگرشناسی کمک شایانی می کند. پیشنهاد می کنم. جوانان علاقمندان این سبک کتاب ها، کتاب "آیا تو آن گمشده ام هستی?!" از همین نویسنده را هم مطالعه کنند.
zahra. hosseini
این کتاب کتابی هست ک باهاش بشه فهمید منظور مردا از یکسری حرکات چیه؟ در کل برای مجردها خوب هست؟ اگر کتاب بهتری میشناسین میشه معرفی کنین؟
0
mahnegar
کتاب بسیار عالی متن بسیار روان و ترجمه عالی به همه خانوم ها پیشنهاد می کنم حتما این کتاب رو مطالعه کنند. ولی به نظر قسمت هایی از کتاب خیلی خودخواهانه شده بود مثلا دائم می گفت مسئولیت نسبت همسرانتان نداشته باشید و... به نظرم تا حدی درسته ولی در زندگی مشترک تا حدودی این مباحث جالب نیست. در کل به نظرم 75 درصد این کتاب خیلی خوب بود. اون 25 درصد دیگه مثال‌های خیلی کلیشه ای بود. 😉
Maedeh babai
کتابش عالیه من چندسال پیش خوندم الانم میخوام بخونم..
کاربر ۱۶۵۱۳۵۱
این کتاب عالیه و خیلی به خانومها کمک میکنه ضمن اینکه خود اقایون هم با خوندش خودشون رو بهتر میشناسند.
Emma
خوندنش خالی از لطف نیست، تنها باعث شناخت مردان نمیشه، بلکه ی دیدی هم نسبت به رفتار خود خانم ها هم پیدا میشه
mahsan
قبل از اینکه مزدوج شید حتما مطالعه کنید عالی بود👏👏

حجم

۴۹۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

حجم

۴۹۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان