نظرات کتاب از خودآگاهی تا خودشناسی
کتاب از خودآگاهی تا خودشناسی اثر شهربانو قهاری

کتاب از خودآگاهی تا خودشناسی

امتیاز:
۳.۶از ۱۷ رأی
۳٫۶
(۱۷)

نظرات کاربران

سمانه
من اخیرا با کتابهای خانم دکتر قهاری آشنا شدم و خوشحالم نسخه الکترونیکی این کتاب را خرید کنم.مطمئنم پس از مطالعه کامل حتما تاثیرات مثبت کتاب را در زندگیم خواهم دید. به جرات میگم تک تک جملاتی که در کتابهاشون نوشتن برپایه علم و دانش بوده و واقعا کاربردی هستند. کلیشه ای نیستند. خوشحالم نویسندگان بسیار دانا و آگاهی مثل خانم دکتر قهاری در ایران هستند و به ما مردم آگاهی میدن
kosar
کتاب در کل کتاب خیلی خوبی بود. تقریبا تمام مباحث خودآگاهی رو به صورت کوتاه و مختصر توضیح داده بود و اگه تمرین هایی که داده بود کامل انجام بشه کاملا کاربردی میشه. فقط تنها عیب نسخه الکترونیکی اینه که ویرایش خوبی نداره، پاراگراف ها غاطی شدن، اعداد که اصلا معلوم نیستن، علائم نگارشی وجود نداره که آدمو موقع خوندن راهنمایی کنه! اگه این مشکل برطرف بشه به نظرم دیگه هیچ ایرادی نداره، به خصوص اینکه به نظرم جز معدود کتابهای خوب ایرانی هست که در زمینه خودآگاهی میتونم معرفی کنم.
arashaskaryi
این کتاب فوق العاده هست و بسیار راهگشا من همه جا خیلی گشتم که این کتاب رو گیر بیارم حتی به سایت کتابخانه های کل کشور سر زدم فقط چند جا داشتن که اونم موجود نبود و امانی برده بودن و پس نیاورده بودن ولی فقط اپیلیکیشن طاقچه این کتاب با ارزش رو دارن و منم با کمال خوشحالی تهیه کردم ، ممنونم از دست اندر کاران اپیلیکیشن طاقچه
Funny Coubs
عالیه خیلی روان توضیح داده
کاربر ۲۱۱۸۲۱۹
بدنبود خیل هم خوب نیود
مصطفا
واقعا پشیمونم از پولی که بابت این کتاب دادم واقعا پشیمان بجای این کتاب برید کتاب های اقای سید علی اصغر ساداتیان رو بخونید ، این کتاب فقط حرف میزنه و راهکار عملی به شما نمیده، برعکس کتاب های اقای ساداتیان که راهکار عملی میده اگه واقعا به دنبال راهکار هستید این کتاب به درد شما نمیخوره مگر اینکه دلتون خوش باشه که کتاب روانشناسی خوندید!
کاربر 1912179
خانم دکتر قهاری از اساتید خودم بودند و کتابهاشون بینهایت مفید و کاربردی هستن اگر میخوایید فردی رو معرفی کنید واضح و شفاف معرفی کنید هیچ نیازی نیست برای دیده شدن پامون رو روو سر یه نفر دیگه بزاریم تا بالا بریم.موفق باشید.
اویس
شما مافیای اپلیکیشن طاقچه هستی 😂😂

حجم

۷۶۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۷۶۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد