نظرات کتاب من پیش از تو
۴٫۱
(۳۶۷)

نظرات کاربران

تئو:)
آ دادا جونم براتون بِگد ؛ داستان اِز اونجایی شروع میشه کِ ؛ کلارک دُختِری ۲۶ ساله ی ما اِز کافه اخراج میشِد ! آ میره دنبالی کار ؛ اِز اون طرفَم ، ویل پِسری جذاب و مایه داری ما, توی ، یه روزی بارونی ، یه موتور سواری کور!!!، می زِنِد به این دادا ما ؛ هیچی دیگه ، این بنده خدا قطع نخاع میشِد ! 😭 منو موگوی ، دلم میخواست برم ، آ تک تک مو ها این دوست دختِرشا ، ، بِکِنَم ، دختِره ی زشت ! « خودتون برید آ فیلمش رو بیبینید تا بفهمید واس چی چی بِدون میگم ! » بدبخت بِچَم ویل ، با این تیپی که این کلارک می زِد ، حق‌ داشت ، بهش نیگا نکُند ۰ خلاصه که تهش من میخواستم خودکشی کنم ، اما از. اون جایی که هنوز نظر نداده بودم ، تا شوما هم ، کتابی ، این خاری ما «خواهری » جوجو رو بخونید ، صرف نظر کردم ! یه پیشنهادی دیگه بِدون میدم ، اینکه فیلمش شاید باحال تر باشِد براتون ! در پناهی حق !
marjan
فیلمش از کتابش خیلی قشنگتره
Parisaa
😂😂😂😂😂👌👌👌
قند💙
منی که با کلمه به کلمه حرفاتون، صدای بامزه و لهجه بامزه ترتون تو مغزم اکو میشد:)))))) چقد خوبین شما🥺💙خدا حفظتون کنه💙
سیّد جواد
***نظرم در رابطه با این کتاب فقط از منظر ادبی است*** شاید بتوان این کتاب را با اختلاف، بهترین کتاب نویسنده دانست ، داستان کشش خوبی دارد و هرچیزی که برای پرفروش شدن یک رمان نیاز هست در این کتاب موجوده ، دختری از خانواده متوسط ، دارای اختلاف سلیقه با نامزد ، جویای کار ، پسری زیبا و ورزشکار که اکنون به دلیل تصادف ویلچرنشین شده ، غم ، شادی ، عشق !! ، نفرت و ... من هم همان موقع در هیاهو و سر و صدای زیاد این کتاب ، کتاب را خریدم و خواندم و البته فیلمش را هم نگاه کردم ، خب تجربه نسبتا خوب و متفاوتی بود و باعث شد کتاب ماه عسل در پاریس را هم از طاقچه بخرم و مطالعه کنم ولی به احتمال زیاد دیگر سراغ کتابی از این نویسنده نخواهم رفت ، در مورد ترجمه های مختلفی که از این کتاب در طاقچه موجوده باید عرض کنم فایل های نمونه بقیه ترجمه ها را هم مطالعه کردم ، به نظرم این ترجمه بهتر و روان تر آمد ولی باز سلیقه ای است و دوستان خود مقایسه کنند و انتخاب. تاریخ خرید از طاقچه: ۹ اسفند ۱۳۹۵ ( قیمت از همان زمان ۱۰ هزار تومان ثابت است.)
Farnia
سلام ممنون بابت توضیحات ولی این کتاب ۱۰ هزار تومن نیست و ثابت هم نموند😂 الان ۵۰ هزار تومنه🤣
عسل
دختری که رهایش کردی: و کتاب اخرین نامه معشوق پیسنهاد میکنم بخونین از همین نویسده به نظرم خیلی قشنگ و عمیق بودن
عسل
من دوتا از کتاب های این نویسنده رو خوندم وه به نظر خیلی خوب بود
حمید رضا
سلام بلاخره تمام شد، صفحات آخرش را مجبور شدم بروم در بالکن خانه بخوانم انگار دیوارهای اتاق مدام نزدیک و نزدیکتر میشدند. خواندن چنین ماجرایی دور از انتظارم بود. زلال بود گاهی بی پروا گاهی سخیف سه بار اشک درآور مطمین هستم چیزی درونم تغییر کرده و تا آخر عمرم همین طور بافی میماند.
0
مهتاب
من اومدم نظر کاربران و ببینم که اگه خوبه بخرم دیدم چند نفر ته داستانو لو دادن. واقعا متاسفم واسه این همه بی فکری یه عده.
0
sᴍMahdi Ziaei
امتیاز: ۳.۵ (از اونجایی که آخر داستان قبلا واسم اسپویل شده بود متاسفانه نتونستم یه تجربه کامل از این کتاب داشته باشم) کلا من نسبت به آثاری که محبوبیت و معروفیت زیادی بین عموم پیدا میکنن یکم بدبین میشم و خوشحالم این اثر از اون مواردی بود که خلافش رو بهم اثبات کرد. داستان از لحاظ نوع روایت مثل خوندن یک دفترچه خاطرات هست؛ ساده و از نگاه اول شخص که روش رایجی هست و میتونه خیلی خوب مخاطب رو با داستان همراه کنه. شخصیت ها خوب کار شدن بخصوص 《ویل》خیلی شخصیت پخته‌‌ای از کار دراومده. شاید اگه پایان کتاب یک مقدار مفصل تر بود قشنگ تر میشد. در کل قصهِ سرگرم کننده‌ای بود بطوری که با اینکه آخرش رو میدونستم از خوندنش منصرف نشدم. هرچند فکر نکنم دنباله های کتاب رو بخونم.
A_
موقع خوندنش باید یه جعبه دستمال کاغذی کنارتون داشته باشین :'|
0
✿Farzaneh✿
خیلی عالی بود. مدت ها بود که با خوندن کتابی گریه نکرده بودم ولی این کتاب با این که قبلا فیلمشو هم دیده بودم و آخرشو میدونستم ولی خیلی منو تحت تاثیر قرار داد.
کاربر ۱۵۹۷۷۵۶
اسم فیلم همون اسم کتابه.
📚💜BOOK💜📚
اسم فیلمش چیه؟
کاربر ۲۶۱۰۷۱۷
اره منم فیلمشو دیدم خیلییییی قشنگه
بهار
کتابو خوندم قلم نویسنده خوبه اما اگه خدا میخواست ویل بمیره خودش میکشتش پس نباید تو کار خدا دخالت کرد. خدا اگه درد میده صبر هم میده .غم و شادی همیشه باهمن .اگه سلامتی رفته لوییزا ی مهربان و وفادار اومده اقای ویل قانع باش و بساز و زنده باش و تو نور باش ،نه تو تاریکی و سرد و مرده 😎😎
عسل
این کتاب ارزش خوندن داره؟
عسل
ببخشید من دوتا کتاب از همین نویسنده رو خوندم دختری که رهایش کردی و اخرین نامه معشوق
Dayana
ولی به هر حال کتاب خوبی بود
Farnoosh
داستان جذاب و پرکشش بود ولی تعریف هایی که از این کتاب شده بود سطح توقع رو بالا برده بود و اونطوری که فکر میکردم عاشقانه و پر سوز و گداز نبود. از واقع بین بودن نویسنده خوشم اومد که عشق تنها نمیتونه دلیل زندگی باشه فقط میتونه زندگی رو قشنگ و قابل تحمل کنه
0
A PERSON
رمان واقعا قشنگیه، فیلم me befor you هم که از روی همین رمان ساخته شده خیلی خوبه ولی بازم کتابش بهتره چون بعضی از بخش های طنز کتاب(از ته دل ادم می‌خنده) در فیلم نبودپس بهتون توصیه میکنم اول کتاب بعد فیلم 😊. البته اگرم فیلمشو دیدین و حالا میخواین کتابشو بخونین بازم ارزش خوندن فراوونی داره. یه نکته ی دیگه، این کتاب سه جلدس که اسمشون به ترتیب؛((من پیش از تو، پس از تو، هنوز هم من)) هستش، حتما هر سه جلدش رو بخونین چون اونا هم خیلی قشنگه وصد البته طنز🍁 البته یه نظر مشترک درمورد تقریبا تمام آثار جوجومویز(به جز همین رمانی که میخواین بخونین) اینه که همیشه یه جنتلمن توش هست و بعد خوندن این جور رمان ها وقتی سرت رو میاری بالا و دنیای خودت رو نگاه میکنی و ناخوداگاه با مردهای توی رمانهای این چنینی مقایسه میکنی. میفهمی که همون بهتر سرت دوباره بره پایین و یه رمان دیگه بخونی😂
نگین خانم🌈⛈️⭐
قوربون شما خوشحالم که نظرم درمورد این کتاب براتون مفید بوده 😊😊❤️❤️
رخشنده
دوست خوبم ،نگین جان سلام. بابت معرفی این کتاب خوب وخواندنی ممنونم.بسیار جذاب بود.

حجم

۴۱۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

حجم

۴۱۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۲۶صفحه بعد