نظرات کتاب زندگی مشترک و حد و مرزهایش
کتاب زندگی مشترک و حد و مرزهایش اثر هنری کلاود

کتاب زندگی مشترک و حد و مرزهایش

نظرات کاربران

حسین(ع) همه جا با ماست
دست مریزاد به این کتاب و مخصوصا انتشارات صابرین... کتاب خوووبی بود مفید پر از مثال ...یک جمله اش منو آزاد و راضی کرد این که هر همسری باید مسئولیت کامل احساس و عمل خودش رو بپذیره فارغ از اعمال همسرش.
1106594
بسبار کتاب مفید بود لذت بردم توصیه می کنم
Fereshteh Radmanesh
من حدود ده درصد کتاب رو خوندم به نظرم کتاب خوبیه برای افرادی که وارد زندگی مشترک شدن، میتونه کمک کننده باشه، فقط ویرایش کتاب مشکل داره بعضی جاها یه پاراگراف تکرار میشه! یعنی این مسئله مشهوده که من توی ده درصد کتاب چندین بار بهش برخوردم، دوم اینکه بعضی از قسمت ها کلماتی که باید پررنگ بشن به عنوان موضوع بحث جزئی از خطوط هستند! که میتونه تا حدی گیج کننده باشه، مورد سوم این که نویسنده مذهبی بوده و در قسمت هایی از نوشته هاش از راه و روش های خدا بهره میگیره توی صحبت هاش،مثلا میگه عشق در کنار راستی میاد همونطور که خداوند میگه صادق باشید و دروغ نگویید یا میگه خداوند شما رو آزاد آفریده و عشق در کنار آزادی رشد پیدا میکنه و....... برای افرادی که آتئیست هستن این میتونه مقدار کمی آزاردهنده باشه ولی خب اگر کسی بتونه این مسئله رو نادیده بگیره مسائل خوبی رو مطرح میکنن با توجه به اینکه دکتر هستن و تخصص دارن برخلاف کتاب های روانشناسی زرد. در نهایت کمک کننده س و خوندنش خالی از لطف نیست.
سعیده بیالو
اول اینکه آتئست نه،بلکه آتئیسم ودوم اینکه یک فرد آتئیسمی انقدر قوه عقل وتفکرش پایین هس که نشانه های خدا رو که جلوی چشمش هست نمیبینه چه برسه به کتاب خوندن و اذیت شدن نظرتون محترمه ولی گفته هاتون خیلی سطحی هس
Maedeh Gh
به نظر من اصلا کتاب جالبی نبود خیلی خشک بود و کتاب باید انقد جذاب باشه که ادم هی دلش بخواد بخونتش نه اینکه رفته رفته انرژی بگیره
کاربر ۱۵۴۶۳۰۳
بستگی به هدفتون از خوندن کتاب داره.بسیاری از کتاب های معنا دار و فلسفی و زوانشناختی متن سختی داره(که البته بهتر بود روان میبود).ولی کتابی که آدم به نیت یادگیری میخونه با کتابی که به نیت لذت میخونه (مثل رمان) تفاوت داره.

حجم

۲۴۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۹ صفحه

حجم

۲۴۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۹ صفحه

قیمت:
۹۲,۰۰۰
۸۲,۸۰۰
۱۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد