نظرات کتاب چه کسی پالومینو مولرو را کشت؟
کتاب چه کسی پالومینو مولرو را کشت؟ اثر ماریو  بارگاس یوسا

کتاب چه کسی پالومینو مولرو را کشت؟

نظرات کاربران

Dentist
کتاب یه شروع خیلی جذاب و کوبنده داره که نوید یه داستان فوق العاده رو میده ولی متاسفانه خیلی زود به یه کتاب معمولی تبدیل میشه که از همون ابتدا میشه تا انتهای داستان رو حدس زد. به طور کلی از یوسا انتظار خیلی بیشتری داشتم و این کتاب بنظرم کاملا معمولی بود.
وحید
از شاهکارهای یوسا به حساب نمیاد، ولی خوندنش خالی از لطف نیست. بعضی از دوستان گله دارند که از ابتدای داستان قاتل مشخص میشه. هنر نویسنده اینه که با وجود روشن بودن رمز و راز ماجرا، نگذاره داستان از تب و تاب و هیجان بیفته و با فضاسازی و صحنه‌آرایی خواننده رو تا آخر با خودش همراه می‌کنه
Alex
منم موافقم وگرنه همه میدونند داستان از چه قراره
Nilch
با هر کتابی که از یوسا میخونم این بشر بیشتر محبوب میشه تو قلبم. لیتوما که یک سرباز احساساتی است به همراه ستوان سیلوا در پی کشف قاتل پالیمونو،جوانی هوانورد که به طرز خیلی وحشتناکی به صلابه کشیده شده به هر دری میزنند . البته با گذشت کمی از اوایل کتاب باقی داستان قابل حدس بود و سانسورها هم به چشم میومد اما این ها دلیلی برای لذت نبردن از کتاب نمیشه .شخصیت محبوبم ستوان سیلوا بود با زرنگی خاصش تو حرف کشیدن . پایان داستان هم واقعا فساد کله گنده ها و بی عدالتی رو بیشتر نمایان کرد هرچند برای ما چنین مسایلی غریب نیست.
عبدالی امید
کتاب جشن بز نرشو حتما بخونید
sayeh
کشش داستان بسیار زیاد بود ولی اینکه در نهایت در حالت تعلیق قرار ت میده من رو دلخور کرد.
alireza atighehchi
کتاب معروفی از یوسا نیست اما در زمینه جذابیت و داستان پردازی نمی شود به جناب یوسا ایرادی گرفت. با آنکه می شد حدس زد جواب سوال کتاب چیست اما تا پایان نمی توانی از خواندنش منصرف شوی. دو فصل آخر رنگ و بوی ابهام دارد و با اینکه در فصل قبلش به نظر می رسد که جواب تمام سوالات خواننده داده شده است اما یوسا فضای ابهام و توطئه مرسوم در کشورهای جهان سومی و آمریکای لاتینی را وارد داستان می کند و خواننده را عمدا دچار مقداری تردید می کند . آدم های داستان چه خوب و چه بد پایان خوشی ندارند. بد نیست به ترجمه خوب و خوش خوان آقای گلشیری هم اشاره کنم. من کتاب را دوست داشتم و با شخصیت ها مخصوصا ستوان کاراگاه و سرکار لیتوما حسابی ارتباط گرفتم پس اگر طالب یک داستان جنایی و معمایی نسبتا کوتاه و سرگرم کننده هستید حتما از دستش ندهید.
کاربر 4970028
فوق‌العاده، رئال، جمع و جور.
پریسا
کتاب خوبی بود 👌🏻👌🏻 اسمای شخصیت ها خیلی سخت بود😕😕
peyman
کتاب جالبی بود متن جالبی داشت یه داستان کلیشه ای هم بود به زمان خودش فکر کنم خوب بود
AS4438
خیلی آنچنانی نبود، ازابتدا میشد تمام داستان را حدس زد، هیجان نداشت.
پگاه
چرا اسم مترجم نداره؟
0

حجم

۱۱۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۱۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد