نظرات درباره کتاب در باب عمر فانی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب در باب عمر فانی اثر لوسییوس آنییوس سنکا

نظرات کاربران درباره کتاب در باب عمر فانی

۳٫۷
(۱۶)
nh74
کتاب خیلی خوبی بود و نکات مهم و مفیدی برای زندگی داشت. کلا سه بخش بود، بخش اول در باب عمر فانی که خب درباره کوتاهی عمر بود و اینکه ما چجوری الکی هدرش میدیم و تعدادی توصیه برای بهینه استفاده کردن از عمرمون داشت. بخش دوم نامه ای به مادرش بود که درباره صبر و تحمل در مصائب نصیحت هایی کرده بود و بخش سوم جواب نامه ی دوستش درباره آسودگی خیال... غلط املایی خیلی داشت. و اینکه من آخراش دقت کردم مترجم بعضی اسم ها رو با همون تلفظ انگلیسی ترجمه کرده بود در صورتی که به جای پلاتو باید مینوشت افلاطون و به جای آریستوتل مینوشت ارسطو تا خواننده هم متوجه بشه.
Mohammad
(۵-۴-[۸۰]) محتوای کتاب حاوی کلی مطالب روانشناختی، اخلاقی و رفتاریه؛ آموزه هاش نحوه ی رواقی زیستن، هماهنگی با طبیعت و راه هایی که برای یک زندگی متعادل و رسیدن به آرامش درونی لازمه رو شامل میشه؛ ترجمه تقریبا خوبه ولی ویراستاری خیلی ضعیفه.
کاوه
کتابی از دوران پیش از میلاد مسیح.سنکا آموزگار نرون(پادشاه)روم بود که به فرمان او کشته شد.کتابی سرشار از نکات ظریف و آموزه های اخلاقی.
annasamarin
میخوام چندین و چند بار دیگه بخونمش چون پر از نکات قشنگ و کاربردیه که میشه تو زندگی شخصی ازشون استفاده کرد.
Reza.AH
در این کتاب سنکا فیلسوف رواقی قرن ۱ میلادی در باب گذرا بودن جهان و اینکه انسان باید مطابق با طبیعه زندگی کند و اخلاقیات جهان گستر داشته باشد. ونکات آموزنده بسیاری در این کتاب کم حجم ست از جمله درباب برابری انسانها ازجمله برده ها و... ترجمه کتاب روان وخوب ست.
م. قاضی محسنی
همین کتاب، همین ترجمه از همین انتشارات ، در فیدیبو هست ۵۰۰۰ تومن، چرا اینجا اینقدر گرونه؟؟

حجم

۱۲۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۲۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد