نظرات کتاب آقای هنشاو عزیز

نظرات کاربران

"Shfar"
کتاب فوق العاده ای بود! یک شب تمام با اشتیاق کتاب رو دنبال کردم... 😊😊جالبه که همیشه دوست داشتم بخونمش!!... خب خوندمش و... فوق العاده بود..😃😃😃👌🏻 لحن تقریبا بچگانه ش رو دوست داشتم... روون بود و ترجمه فوق العاده ای داشت... دوست داشتی بدونی هفته بعد چی میشه! یا روز بعد... به نظرم ارزش بیشتر از یبار خوندنو داشت...
"Shfar"
:-)🍀
شهید
اوهوم... ممنون
"Shfar"
بیخیال... مهم تفکر هست..
*Zahra*
کتاب شیرین و کوتاهی بود، از تصاویر کتاب و رک بودن لی باتس در انتهای نامه ها به آقای هنشاو خوشم اومد "متنفر از تو ، لی باتس" درسته چیز زیادی نصیب آدم نمیشه اما سرگرم کننده اس و لبخند آور! مخصوصا اونجا که بعد از خوندن صفحه ها میرسی به یه تصویر از جزئیات کوچیک روزانه ی زندگی لی باتس.. 🙂
ف.ن
واقعا دوست داشتنیه این داستان. دو ساعت پیش شروع کردم به خوندن و حالا تموم شد. یادم نمیاد کی این داستان رو معرفی کرده بود ولی ازش ممنونم. بخونید حتما این کتاب رو. :) چیزهای خوبی یاد می‌گیرید. درباره‌ی نوشتن، بچه‌ها و طلاق!
__mohadeseh.b__
رمان کوتاه و پر کششی بود 😊👍
بلاتریکس لسترنج
به نسبت کارای دیگه نشر پیدایش معمولی بود
(:Ne´gar:)
خانم بورلی کلی یری ، شخصیت های محبوب دوران بچگی خیلی هامون رو خلق کردند . قلم بسیار روون و ساده ای که دارند و درعین حال مفاهیم عمیقی که بچه باید درک کنند رو به خوبی به تصویر می کشند . حس تمام شخصیت ها مثل پر قو قابل لمس و لطیفه . توی خوندن این کتاب هم جای هیچ شکی باقی نمیگذاره.
فریبا
داستان روان، پرکشش و خلاقاته ای بود. فکر می‌کنم‌ خوندنش برای نوجوانان و یا حتی بزرگسالانی که به نویسندگی علاقه دارند مناسب باشه. چون نویسنده با سادگی تمام جزییات زندگی یه پسربچه رو با تمام اتفاقات زندگیش به صورت داستان زیبایی درآورده.
رادیو سکوت :)
این کتاب رو حدودا دو سال پیش خوندم کتابی خلاقانه و زیبا مناسب برای نوجوانان
Hana
یک کتاب بسیار زیبا و خلاقانه بود، الان فهمیدم چرا انقدر جایزه برده. 🌹👌🏻👌🏻
Elham jannesari
لی باتس پسرک این داستان از کتاب نویسنده ای به اسم آقای هنشاو خوشش میاد و برای اون نامه ای مینویسه. بین نامه ی اول و نامه ی بعدی حدودا یک سال فاصله میفته و توی همین یکسال پدر و مادر لی از هم جدا میشن. حالا آقای هنشاو گوش شنوای درد و دل های پسرک میشه. کتاب زیبایی بود.
گمشده در دنیای کتاب ها :(
رمان آقای هنشاو عزیز جذاب و برنده ی جایزه ی نیوبری اثر بورلی کلی یرلی، به موضوعات پیچیده ای چون طلاق، ناامنی و زورگویی، از پنجره ی افکار و احساسات پسری کلاس ششمی می پردازد که مشغول نوشتن نامه ای به نویسنده ی موردعلاقه ی خود، بوید هنشاو است. لی باتس پس از جدایی والدینش، به همراه مادرش به شهر جدیدی نقل مکان می کند. لی که در پیدا کردن دوستان جدید و مواجهه با خشمش نسبت به نبود پدر با مشکلات زیادی روبه روست، مجذوب و شیفته‎ی تکلیفی برای مدرسه می شود که در آن باید به نویسنده ی موردعلاقه اش، نامه بنویسد. زمانی که آقای هنشاو به نامه جواب می دهد، این دو نفر رابطه ی غیرمنتظره ای را شکل می دهند که زندگی لی را برای همیشه تغییر خواهد داد. رمان رمان آقای هنشاو عزیز، اثری خیره کننده است که به چگونگی رهایی از دردهای فزاینده ی زندگی می پردازد.

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۴۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد