نظرات درباره کتاب دن کیشوت (جلد ۱) و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب دن کیشوت (جلد ۱) اثر میگل دو سروانتس

نظرات کاربران درباره کتاب دن کیشوت (جلد ۱)

۳٫۹
(۹۱)
fou
از بین ترجمه های این کتاب، این ترجمه واقعا عالی بود و داستان بی نظیری هم داره که پیشنهاد میکنم بخونید
آن
۱۲۰ هزار تومن نسخه الکترونیکی؟! :/
کاربر ۱۹۲۱۰۰۲
لطفا در قسمت نمونه از متن رمان هم بزارید.حدود هفتاد صفحه نمونه بود اما اصلا به.متن نرسید.
VAFA.m.R
کاش نسخه صوتیش بیاد...
مریم
دو جلدش با هم این قیمته یا هر جلدش 17500هستش؟
AMIR HEIDARI
لطفا تخفیفشو برگردونید
🌾ساغر🌾
یکی از کم نظیرترین داستانهایی هست که هم فیلمش رو دیدم هم کتابش رو خوندم.ممنون طاقچه💜💜💜💜💜
M!na
مریم خانم این نرم‌افزار هارو دانلود کردید؟؟
🌾ساغر🌾
ممنون از 8175
هفتصد و چهل و نه
کتابهایی که گفتم تماما از بهترینها و پرفروش ترینها هستن
I AM GROOT
کتاب عالی بود و واقعااا معرکه بود حتما بخونید ترجمه هم عالی بود اما فیلم میتونست خیلی اقتباص بهتری از کتاب باشه و میشد که فیلم بهتر از این ها ساخته بشه اما نشد....
Bookworm
رمان خیلی جالبی نیست من فقط چون به عنوان اولین رمان معرفی شده خوندمش. به هر حال با توجه به شرایط قرون گذشته میشه گفت خیلی خوب نوشته شده ولی امروزه دیگه این سبک رمان اصلاً و ابداً مخاطب نداره، فقط باید به سروانتس برای پایه گزاری رمان احسنت گفت
میم نون...!
من اصلا نتونستم باهاش ارتباط بر قرار کنم حالت شاهنامه گونه اما به صورت نثر اما از نظر من حتی ده درصد جذابیت شاهنامه هم نداره «سلیقه ها متفاوته»
neda
خیلی سعی کردم ولی نتونستم باهاش ارتباط بگیرم. واقعا سلیقه‌ی من نبود و جزئیاتش خیلی زیاده
فرشید
این کتاب با کیفیت خوب و به صورت پی دی اف سالیان گذشته در اینترنت نشر پیدا کرده،قیمتش اگر گرون نباشه،به دلیلی که ذکر شد،میلی به خریدش نیست،شما این همه تلاش می کنید ،وقت و انرژیتونو رو کتابهای جدید با کیفیت بذارید و...ما می گیم شما هم کار خودتونو انجام می دهید..
Gisoo
غیر قابل تحمل بود این کتاب!😐 من که انقد اعصابم خورد شد نیمه کاره رها کردم!
#من کتاب را دوست دارم.
برترین کتاب دنیا را میگی غیر قابل تحمل😐😑
زهرا ا
من این کتابو شش سال پیش خوندم. خیلی طولانیه و خسته کننده بود برام. ولی خوب کتاب معروفیه و ازش تعریف میکنن.
Pasha
این کتاب شاهکار از ترجمه‌ای ضعیف رنج می‌بره. با احترام به آقای قاضی، عمر این نوع ترجمه‌ها سال‌ها پیش تمام شده. من ترجمه آقای پارسای رو بیشتر می‌پسندم.
amz
بحثِ مقایسه نیست، شما میگین ترجمه ی ضعیف ولی ترجمه بخاطر قدیمی بودنش سخت خوان شده برای مخاطب امروزی، دیگه به این معنی نیست که ضعیف بوده باشه
Pasha
مقایسه با شما: قاضی: در باب خصال و افعال نجیب‌زاده نامدار دن کیشوت مانش در یکی از قصبات ولایت مانش که نمی‌خواهم نام آن‌را به یاد آورم، دیر زمانی نیست که نجیب‌زاده‌ای، از آنان که نیزه و سپری کهنه در مقر اسلحه‌خانه خود و یابویی مردنی و تازی شکاری دارند، زندگی می‌کرد. تقریبا هر شب یک دیزی آبگوشت، آن هم بیشتر از گوشت گوسفند نه گاو، و یک سالاد سرکه و شنبه‌ها خاگینه با چربی خوک و جمعه‌ها عدس پخته و یکشنبه‌ها علاوه بر غذای معمول، جوجه کبوتری نیز سه چهارم از عایدی او را تحلیل می‌برد. پارسای: ویژگیها و رفتارهای نجیب‌زاده نامدار دون کیخوته دلامانچا در یکی از دهکده‌های منطقه لامانچا که نیازی به آوردن نام آن نیست، نجیب‌زاده‌ای میانسال، با نیزه و سپری کهنه که در اسلحه‌خانه داشت، یابویی نحیف، و سگی شکاری، زندگی می‌کرد، سه‌چهارم آنچه درآمد داشت، صرف خوردن سوپ گوشت گوسفند که بسیار ارزانتر از گوشت گاو بود، به‌عنوان شام می‌شد و سایر مواد غذایی در روزهای مختلف، از جمله سالاد سرکه، تخم‌مرغ نیمروشده با چربی خوک، عدس پخته، غذای او را تشکیل می‌داد. روزهای یکشنبه نیز علاوه بر غذای معمولی، جوجه کبوتری را تناول می‌کرد. WHICH TREATS OF THE CHARACTER AND PURSUITS OF THE FAMOUS GENTLEMAN DON QUIXOTE OF LA MANCHA In a village of La Mancha, the name of which I have no desire to call to mind, there lived not long since one of those gentlemen that keep a lance in the lance-rack, an old buckler, a lean hack, and a greyhound for coursing. An olla of rather more beef than mutton, a salad on most nights, scraps on Saturdays, lentils on Fridays, and a pigeon or so extra on Sundays, made away with three-quarters of his income.
Pasha
ممنون از نظرتون. امیدوارم نسخه‌های ترجمه رو با هم مقایسه کرده باشین. همچنین آرزو می‌کنم «سواد ادبی»تون انقدر پیشرفت کنه که «می‌برید» رو درست بنویسید.

حجم

۶۹۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۶۶۲ صفحه

حجم

۶۹۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۶۶۲ صفحه

قیمت:
۳۳۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد