نظرات کتاب چین چگونه سرمایه‌داری شد؟
کتاب چین چگونه سرمایه‌داری شد؟ اثر رونالد کوز

کتاب چین چگونه سرمایه‌داری شد؟

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۹ رأی
۳٫۵
(۱۹)

نظرات کاربران

امیر رضا
کتاب بسیار خوب و کار امدی است . مناسب برای همه افراد الخصوص دانشجویان .
علی دائمی
* علی‌الخصوص
Farough
بنده نسخه چاپی کتاب رو چن ماه پیش خوندم.. کتاب واقعا عالیه و اطلاعات دست اولی رو ارائه میده تقریبا برای هر موضوعی ارجاع به مقاله و کتاب دیگه ای هست. اما افسوس و صد افسوس که مترجم، کتاب رو به شدت ماشینی و گنگ ترجمه کردن و این از ارزش اثر کاسته
مطالعه گری حرفه ای
موضوع کتاب خیلی خوب هست ولی کل این کتاب میتونست بجای ۸۰۰ صفحه ۳۰۰صفحه باشه پر از هجو و تکرار بی دلیل...من کلا به کتابهایی که حجم زیاری دارن همیشه شک دارم..معمولا اکثر این کتاب ها میتونن خیلی کم حجم تر باشن ...دلیل عمده اکثر این ضافه گویی ها بخاطر متعاقد کردن مخاطب در مورد ارا نویسنده هست..
Ehsan
ترجمه اش اصلا خوب نیست.
وحید
میان تبیین‌های مختلفی که در مورد تغییرات دهه‌های گذشته چین دیده و شنیده‌ام به نظرم دقیق‌تر و با نگاه عملگرایانه‌تری بود، هر چند که برای حدود یک دهه قبل است، اما الان با گذشت این مدت به نظر صحت‌ش بیشتر هم نشان داده شده است. خلاصه برای فهم راه برون‌رفت از موقعیت کنونی کشور خودمان هم خواندن‌ش را اکیدا توصیه می‌کنم.
مه گل
صرف مطالعه فصل ششم کافیه چون مطالب فصول قبل، در فصل ششم خلاصه شده
سید کتابی
هر کتابی که تو این مصمون باشه حتما خوبه و دوستش خواهم داشت
دانشجونده
تاریخ شروع: ۱۹ آذر هرروز ۲۵ ص وقتی تموم شد نظرم رو اضافه میکنم :)
اصغر سبیل
چین چگونه سرمایه دار شد!! دیزززززززز (به سختی) ایمان به خدا عمل صالح و توکل به آل پیامبر و خاندان مطهر ایشان
mtb
طاقچه واقعا نظارتی روی این مدل نظرات نداره؟ قرار نیست دیگه اینجا هم بخوایم شاهد دعوا و بد و بیراه سیاسی باشیم! ای کاش با مطالعه اگاهی و علممون زیاد میشد....دوست داشتم واقعا اینجا نظرات دوستانی رو بخونم که اهل مطالعه هستن و نظرشون رو در مورد به قدرت رسیدن چین و حضورش به عنوان قدرت شماره یک در دنیا بدونم، اینکه واقعا قرن امریکا به پایان رسیده؟
کافر
الهم صلی علی محمد رسولی و آل بیکار و علافش. اکه دقت کرده باشی برای تمام روزها از سرباز تا زن و دختر و مرد و پرستار بنامشون هست جز روز ((کارگر)). یعنی برای نمونه یه نفرشون اهل کار کردن نبود و و نتیجتا کسی که کار نکنه پس مفت میخوره و مفتخورهای هر جامعه ای اخوندهاشونن.

حجم

۴۱۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۹۰ صفحه

حجم

۴۱۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۹۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد