نظرات کتاب مغز کودک من، از بارداری تا یک سالگی
کتاب مغز کودک من، از بارداری تا یک سالگی اثر فاطمه کشوری

کتاب مغز کودک من، از بارداری تا یک سالگی

۳٫۷
(۱۰۳)

نظرات کاربران

پورخاندانی
خیلی از مادرها از اطرافیان توصیه هایی رو در مورد مراقبت از نوزاد شنیده اندکه نمی دونند که درسته یا غلط. نویسنده این کتاب سعی کرده توصیه ها و دستورالعمل های خودش رو به صورت منطقی و با دلیل توضیح بده. فصل بندی مناسب کتاب در کنار صفحه آرایی و تصویر گری جذابش اون رو از بسیاری از کتاب های نوشته شده توی این موضوع متمایز کرده. مطالعه ی کتاب ر به مادران بارداری که برای مراقبت اصولی نوزادشون برنامه ریزی می کنند توصیه می کنم.
خانومِ کتابدار
﷽ در بخش اول این کتاب به تحول مغز در دوران جنینی پرداخته شده است؛ اینکه مغز جنین چطور شکل می‌گیرد، چه کارهایی در این دوران برای رشد مغزی او موثر است و چه کارهایی تاثیر مخرب بر مغزش می‌گذارد. بخش دوم به دوران تولد تا یک‌سالگی اختصاص داده شده است؛ این بخش به چهار قسمتِ تولد تا ۳ ماه، ۳ تا ۶ ماه، ۶ تا ۹ ماه و ۹ تا ۱۲ ماه تقسیم شده که در هر قسمت فرایند رشدی مغزی کودک در این دوره، بازی‌هایی که در رشد مغز او موثرند و فعالیت‌های بدنی شرح داده شده است. در بخش آخر کتاب از بیماری‌های مغزی مانند فلج مغزی و اتیسم صحبت می‌شود. --- + من شاید دیر شروع به خوندن این کتاب کردم ولی با این حال اطلاعات مفیدی داشت؛ هرچند اکثر مطالب رو در کتاب‌های دیگه خونده بودم. به تازه‌مادران و پدران و کسانی که قصد فرزندآوری دارند، توصیه می‌کنم. + تصویرهای کتاب طنز هستند و باعث بانمکی کتاب شدند ولی در قسمت‌هایی شور شده بود!!! و من نپسندیدم.
کاربر 7958368
سلام من فرزندم دوماهشه ،من فقط میخوام از یک کتاب پیروی کنم..ایا اینو تایید میکنید
simin
کتاب خوبیه من از وقتی باردار بودم خوندمش تا الان که دخترم 8 ماهشه هنوزم مرتب میخونم کاربردی و مفیده
mastani
ب نظرم یکی از بهترین کتابا در جهت کمک ب نوزاد برای قوی شدن و رشد بهتره خیلی روان و کامل و جامع مسائل و طریقه ماساژ کودک رو نوشته و غذاهایی ک باید بخورید و نخورید جدا توصیه میکنم این کتابو در لیست کتابهای خواندنی و واجبتون قرار بدید و بارها اونو بخونید
آلاله
این کتاب رو من یک مرتبه کامل خوندم و و تمرینات هر سن رو متناسب با افزایش سن نوزادم انجام دادم و فرزندم الان خیلی خوشحاله،اگر فرزند زیر یک سال دارید حتمن بخونید.
کاربر 1996172
برای تازه مامان ها مثل خودم نکات مهم رو خیلی ساده و شیرین توضیح داده
mah.behzad
بسیار ساده و روان و کاربردی،توی یک ساعت میشه خوند و ازمطالب خوبش استفاده کرد
Peyvand
ممنون از نشر مهرسا که داره کتابای خوبش رو تو طاقچه میزاره . ممنون بابت کتاب باشگاه مغز ۱ منتظر ۲ هم هستیم
0
محمد
عالی بود
یاقوت
من بچه کوچیک دارم.بخاطر همین این کتابو گرفتم.کتاب مفیدیه به دردم خورد

حجم

۲۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۲۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد