نظرات کتاب اینک آن انسان: آدمی چه‌گونه همان می‌شود که هست
کتاب اینک آن انسان: آدمی چه‌گونه همان می‌شود که هست اثر فردریش نیچه

کتاب اینک آن انسان: آدمی چه‌گونه همان می‌شود که هست

نویسنده:فردریش نیچه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۱۳ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

arman eghbali
ترجمه‌ی آقای صفدری از سایر ترجمه هایی که از این کتاب شده بهتره. همین کتاب با نامهای، این است انسان یا مصلوب، و انسان مصلوب هم ترجمه شده.
Raskolnikov
درسته ترجمه خانم منجم بد نیس ولی این عالیه
hamidreza
این کتاب یک کتاب بسیار سنگین،بسیار عمیق و بسیار دیر فهم هست !سرتاسر کتاب پر از تلفظات و یا اسامی فیلسوفان و آثارشون هست،به نظرم قبل از مطالعه ی این کتاب حداقل باید ده کتاب از فلسفه ی قدیم خواند،مثال از ارسطو و افلاطون،از شوپنهاور وو خواند تا بشه این کتاب رو بیشتر درک کرد،و بعد باید به ترتیب آثار نیچه را خواند،از اولین کتاب نیچه یعنی زردشت شروع کرد تا به این اثر رسید.کتاب خوبی بود،کتاب بخش بیشترش از زندگی شخصی نیچه سخن داشت.
0
پروا
خواندن کتاب «اینک آن انسان» برای فهم پاره ای از اصطلاحات فلسفۀ «نیچه» و ماهیت این فلسفه لازم و ضروری است.اگر چه «اینک آن انسان» شباهتی به یک سرگذشت نامه ندارد اما در عین حال تلاشی برای واکاوی و ژرف بینی «نیچه» از زبان خود اوست.حسن این کتاب در این است که هر بخش آن در مورد کتابهایی که از او منتشر شده است سخن می گوید و این می تواند به عنوان کلیدی برای فهم آن کتاب استفاده شود. ترجمۀ آقای بهروز صفدری خوب است و توضیحاتی که در جای جای ترجمه و همینطور در انتهای کتاب در بارۀ اصطلاحات و یا ترجمه آن اصطلاح ارائه شده است در فهم دقیق تر فلسفۀ «نیچه»کمک می کند.
کاربر 4020089
ترجمه روان نیست متاسفانه، اللخصوص بخش های اول که مربوط‌ به نقد کتاب هست.

حجم

۲۷۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۲۷۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد