نظرات کتاب صخره ماه
کتاب صخره ماه اثر هلن افشار

کتاب صخره ماه

نویسنده:هلن افشار
انتشارات:نشر جوانه توس
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳۱ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

Raana
کتاب قابل تأملی بود و میشه گفت کتاب هم جنبه ی فلسفی و روانشناسی داره و هم تاریخی ...اول کتاب چهار داستان کوتاه داره که همه ی شخصیت ها یه اسم مشابه دارن با زندگی های متفاوت و داستان آخر که طولانی ترینشونه درباره ی مردیه که دنبال استادش میگرده میشه اینجور معنا کرد که در جست و جوی عشق میگرده و داستانی که در قلب قسمت آخر هست از همه جذاب تره زندگینامه ی یک زن قدرتمند در زمان غزنویان که مال و جاه و مقام بالایی داره ولی تصمیم میگره همه ی این ها رو برای رسیدن به عشق کنار بزاره....نکته های خیلی خوبی داره و با اینکه نصف داستان با ادبیات قدیم نوشته شده ولی همچنان جذابیت خودشو حفظ کرده پیشنهاد میکنم بهونید و لذت ببرید
Mohammad Javad Mohammadi
به نظرم شخصیت آخر زن بود
فرسا
روی هم رفته کتاب جالب و جامعی بود . میشه گفت چیزی فراتر از رمان بود ...تاریخ و فلسفه و روانشناسی و ... در کنار هم آمده بودند. پیشروی همزمان دو قصه هم به خوبی انجام شده بود .
Tina Falah
سلام دوستان برای من کتاب جالبی بود حال وهوا من و خیلی خوب کرد ممنون از نویسنده عزیز
Mahboubeh H
بنده این جسارت رو نمیکنم که خودمو یه کتابخوان حرفه ای بدونم، اما این کتاب، یکی از بهترین کتابهایی هست که توی این چند سال اخیر خوندمش. فراتر از یک رمان هست هم اطلاعات تاریخی و هم جملات فلسفی زیبایی داره... پیشنهاد میکنم حتماً این کتاب رو مطالعه کنید. باتشکر از نویسنده ی عزیز، خانم افشار🌹🌹
کاربر 4952097
واقعا کتاب زیبایی بود اگر به درک خوبی از اون برسیم
Sana
کتاب جالبی بود. این روایت تاریخی واقعیت داشته؟ خیلی جالب بوده
رحيم اهری
سلام و احترام به خانم افشار عزیز، دست مریزاد، واقعا کتابتان خیلی عالی و خواندنی بود، هم نغز ادبی بسیار زیبایی داشت، و هم به مسائل سیاسی سیاستمداران خائن اززمانهای قدیمی اشاره شده بود و مسائلی که ازآن زمان تاکنون مردمان جامعه به آن مبتلا بوده و هستند و بیشتر از همه مراحل شناخت که هر انسانی باید آن را طی نماید. واز زندگی نفسانی رهایی یافته و به زندگی الهی برسند. خواندن این کتاب را به شدت توصیه می کنم. و تشکراز طاقچه که در بی نهایت گذاشتند.
Sharareh Haghgooei
سه داستان اول کوتاهتر از آن بودند که چیزی در موردشون گفته بشه.داستان چهارم در دو زمان معاصر و گذشته (داستان در داستان ) روایت میشه و از اون سبکهای مریدی و مرادی است که من دوست ندارم.اگر چه گفتگوهای خوبی هم بین این دو شکل می گیره. کتاب به سبک ملت عشق بود که من اتفاقا اون رو هم خیلی دوست نداشتم.
leili
ابتدای کتاب سه داستان کوتاه وجود داره و داستان چهارم کتاب طولانی تره، همه ی شخصیت های کتاب دارای اسم واحدی هستن به نام وصال، نقش وصال داستان چهارم بازگو کردن زندگی مهستی هست .درون مایه داستان ها بیشتر در مورد گم شدگی هست که انسان امروز دچارش شده و برای پیدا کردن روح خودش باید به درون خودش سفر کنه و بیرون از خودش نباید دنبال خودش بگرده .کتابی هست که ارزش مطالعه و وقت گذاشتن و به چالش کشیدن شما رو داره.
بهمن
خودشناسی ارزشمندترین دانش است

حجم

۱۷۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

حجم

۱۷۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد