نظرات درباره کتاب می شکنم در شکن زلف یار و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب می شکنم در شکن زلف یار اثر حسین سروقامت

نظرات کاربران درباره کتاب می شکنم در شکن زلف یار

۳٫۷
(۸۴۸)
zeinab
تعجب میکنم مردم میان اینقدر راحت میگن همه این داستان‌ها تخیلی! نویسنده کتاب طی یک گفتگوی کوتاه در خندوانه گفت که داستان‌ها واقعی هستند. مطمئنا که نویسنده برای نوشتن شاخ و برگ داده به موضوع ولی بن ماییه داستانها حقیقی است. من این کتاب ۶ سال پیش خریدم و خیلی هم از خوندنش لذت بردم. آدم باید هر از گاهی یک تلنگری به خودش بزنه...
Elham F
این کتابو امروز سرکار خوندم. خوشم اومد چون تا ته تموم شد یعنی تا حدی جذابیت داشت.. گفتم تا حدی بدم اومد چون نویسنده علاقه داشت خواننده‌رو به خصوص -نسل جوان- پند و اندرز کنه. و اینکه اول کتاب رو با بدحجابی شروع کرد، بی‌حجاب بودن یا باحجاب بودن کسی ترازوی سنجش آدما نیس، یا حداقل من اینو قبول ندارم.‌ تو این سبک، کتاب خاطرت یک سفیر بیشتر می‌پسندم
MAHDI
کارتون چیه که تونستید یه روزه کل کتاب رو سرکار بخونید؟!!😁
Amir Inia
ممنون از نظر مفید تون 🌹🌹🌹
سعید رستگار
من مدتها پیش این کتاب رو خوندم داستان های کوتاه کوتاه خوبی داره برای شروع کتابخوانی اینجور کتابها رو توصیه میکنم.
ما ابد در پیش داریم....
عاااااااااالی......جذابیتش ازنیمه هاش آشکار میشه........
علی.میم
برا منی که کم مطالعه میکنم خوب بود ا
محمدامین
بسیار کتاب زیبا و روشنفکرانه ای است . داستان های کوتاه و بسیار زیادی داره با اینکه یکم باعث شلوغی ذهن میشه ولی واقعا کار آمده . تنها توصیه میکنم در طول مدت بخوانید نه یکسره .
S
این کتاب چطوره برای خرید ؟
F.M
کتاب خیلی جالبی هست
salaam
خسته نباشید کتاب اموزنده و خوبی بود
MOHAMMAD
واقعاً عالیه👌
طاقچه
سلام دوستان عزیز طاقچه تنها نسخه ی الکترونیکی کتاب های مسابقه کتابخوانی خندوانه را عرضه می کند. اگر قصد خرید کتاب چاپی را دارید، باید به کتاب فروشی‌های سطح شهر مراجعه کنید و حتما هنگام خرید توجه داشته باشید که کتابی را تهیه کنید که دارای برچسب کد مسابقه باشد. همچنین توجه کنید که با خرید هر کتاب فقط به ده سوال همان کتاب می توانید پاسخ دهید.
طاقچه
سلام دوستان عزیز هر تعداد کتابی که مد نظر دارید می توانید تهیه کنید . از هر کتاب ده سوال مطرح می شود و بسته به میزان امتیازی که کسب می کنید در هر مرحله از قرعه کشی ها شرکت داده می شوید. برای اطلاع بیشتر به سایت طاقچه مراجعه کنید. هنگامی که نسخه ی الکترونیکی کتاب هارا خریداری می کنید نیاز به وارد کردن کد نیست. شما به طور خودکار ثبت نام می شوید. اگر کتاب چاپی خریداری کرده اید ، هنگام جواب دادن به سوال های مسابقه کد خود را وارد می کنید و وارد مسابقه می شوید . برای شرکت در مسابقه حتما باید شماره تلفن خود را در قسمت حساب کاربری وارد کنید . کسانی که قبلا با ایمیل حساب کاربری ساخته اند، بعد از به روز رسانی نسخه ی جدید، شماره تلفن خود را در قسمت حساب کاربری وارد و ثبت نمایند . اگر هنگام دریافت کتاب با خطای دانلود مواجه شده اید ، بعد از حذف کتاب در منوی بالای صفحه ی اصلی طاقچه ، دوباره اقدام به دانلود فایل نمایید . اگر باز هم دچار مشکل شده اید در زمان دیگری تلاش فرمایید.
جمع ضدین
این کتاب ، مجموعه داستانیست سرشار از تلنگر. خواندنش را هر چند وقت توصیه می‌کنم.
k.mehrabi
کتابی بسیار زیبا و عالی با داستان پردازی فوق العاده و حکایت های بسیار زیبا ، آموزنده ، جذاب و متناسب با نسل جوان با قلمی اعجاب انگیز. به شدت این کتاب رو پیشنهاد می کنم.
Daneshe.Ketab.Khandan
من از کتاب خوشم اومد . چون جدای از واقعی یا غیرواقعی بودنش ( که خداییش بعضی داستاناش به شکلی ضایع تکراریه و صدجای دیگه خوندم قبلا ) به نکاتی برای فکر کردن اشاره می کنه که میتونه خیلی در تصمیم گیری ها و احساساتمون نسبت به بعضی شرایط زندگی و افراد , تاثیرگذار باشه . اما حقیقتا کتاب دوم ( جوانی در ۱۸۰ ثانیه ) کتاب بسیار بهتر یست .
maryambahare
عالی بود....
alimohamad eftekhari
کتابای دیگه نویسنده رو هم بیارین
Morteza
قشنگه، پیشنهاد میکنم..
kenema
🍉 🍉 🍉 خبرگزاری فرهنگ رضوی به همین بهانه گفت و گویی با سارا نوری هموطن بابلسری مان که برنده جایزه ١١٠ میلیونی "خندوانه" شده، داشت که در ادامه می آید: زمانی که رامبد جوان با شما تماس گرفت تا خبر برنده شدنتان را بدهد، شما در حرم امام رضا (ع) بودید. حالتان را در آن شرایط توصیف کنید. زمانی که از برنامه خندوانه با من تماس گرفتند در صحن امام خمینی (ره) نشسته بودم و به صحبت های دکتر رفیعی گوش میکردم. جالب اینکه صحبت ها درباره ناامیدی بود و دکتر رفیعی با بیان داستان های واقعی و با تاکید بر آیات و احادیث تاکید داشتند که مسلمان نباید ناامید شود. و شما هم در این لحظات جزو گروه افراد ناامید بودید؟! دقیقا همین طور بود. من در اوج ناامیدی بودم. حتی زمانی که مادرم به من پیشنهاد داد تا به مشهد برویم به او گفتم من سالهاست که حاجت نگرفته ام می دانم که من انقدر بدم که حتی امام رضا (ع) هم به من نگاه نمیکند. اما آقا به من نشان داد که به همه زائرانش توجه ویژه دارد و کسی را دست خالی از حرمش بیرون نمیفرستد. همه ناامیدی های شما مربوط مسائل مالی بود؟ بله من یک ٣٤ ساله هستم که با وجود داشتن تحصیلات و مدرک فوق لیسانس هنوز موفق نشده ام کاری پیدا کنم و درآمدی داشته باشم. از طرف دیگر برادرم هم ٣٢ ساله است و او هم کاری ندارد و از طرفی قصد ازدواج هم دارد. همه اینها باعث شده بود شرمنده مادرم باشم که با وجود اینکه فرهنگی بازنشسته است همچنان کار می کند تا ما مشکلی نداشته باشیم. با این حال امام رضا (ع) من را از ناامیدی خارج کرد. لحظه اولی که وارد حرم شدید از به واسطه امام رضا (ع) از خدا چه خواسته ای داشتید ؟ به دلیل مشکلات اقتصادی که داشتم بیشتر درخواستم اقتصادی بود. البته از آنجایی که مشکل خودم را مرتبط با مشکلات اقتصادی کشور می دانم و می دانستم جوانان زیادی مشابه من درگیر مشکلات اقتصادی هستند برای همه جوان ها دعا کردم و از آقا خواستم مشکلات جوان ها را حل کند. قبل از برنده شدنتان نذری هم برای برنده شدن کردید؟ نذر به خصوصی نه اما قطعا از جایزه ام صرف امور خیریه و به خصوص حرم مطهر رضوی میکنم. تصمیم گرفته اید با پول جایزه تان چه کاری انجام دهید؟ قطعا بخش زیادی از جایزه ام را برای برادرم هزینه میکنم. دوست دارم برای او مغازه ای در شهرمان بابلسر باز کنم تا بتواند درآمدی داشته باشد و ازدواج کند. تقارن اطلاع یافتن از خبر برنده شدن شما در مسابقه کتابخوانی آن هم با جایزه 110 میلیون تومانی در زمانی که در حرم امام رضا (ع) بودید چه یادگاری برایتان گذاشت؟ فقط میتوانم بگویم ما در کشورمان نعمت و سرمایه بزرگی مثل امام رضا (ع) داریم که هیچ کدام از مهمان هایش را به حال خودش نمیگذارد. امام رضا (ع) به من امید دوباره به زندگی بخشید و کاری کرد که هیچ وقت در زندگی ام از کرامات الهی غافل نشوم.
آ ذر
سلام به همگی. خسته نباشید. به نظر من کتاب خیلی خوبی بود

حجم

۱۷۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

حجم

۱۷۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

قیمت:
۶۴,۳۵۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴۵صفحه بعد