نظرات درباره کتاب معجزه شکرگزاری و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب معجزه شکرگزاری اثر راندا برن

نظرات کاربران درباره کتاب معجزه شکرگزاری

نویسنده:راندا برن
ویراستار:مریم جمشیدیان
انتشارات:انتشارات تحول
امتیاز:
۳.۷از ۴۳ رأی
۳٫۷
(۴۳)
Lida J
من این کتاب رو از یه مترجم دیگه خوندم، میخواستم بگم کتاب فوق العاده ای هست، برای من واقعا تغییرات بزرگی ایجاد کرد، که یه سری تمریناتش شده سبک زندگیم و هنوزم خداروشکر انجام میدم و دارم نتیجشو میبینم. برای من کیفیت زندگیم رو بالاتر برده، چون از جمله کتابایی هست که نتیجه داره.
کاربر 5989062
من فعلآ به نسخه رایگان احتیاج دارم.
مقدم شیوا
این کتاب واقعا عالیه.منو از شر ی عادت بد نجات داد.امیدوارم هرکسی که احتیاج داره توی زندگیش لذت ببره و مثل من زندگی کردنو گم کرده بخونه.من کتاب خون نبودم با این کتاب به خوندن کتاب علاقمند شدم‌اگر نظرم باعث شد بخونیدش به یاد من بیفتید و برای من انرژی مثبت بفرستید ممنونم از وقتتون
محمد سعید حقیقی فرد
این کتاب شبه‌علم است. یک رویکرد پر از مغلطه برای به استثمار کشیدن ذهن خواننده با استفاده از استدلال‌هایی با فرضیاتی کاملا غلط. خواندن آن صرفا باعث اعتیاد شما به توهمی زاییده‌ی ترشح دوپامین ناشی از تکرار می‌شود.
فاطیما
طبق قانون شکرگزاری باید از ته دل و با باور قلبی باشه این ک نظر شما اینه یعنی تا حالا نتونستید باور کنید من سلامتیمو از شرایط خیلی بد ب لطف خدا و با فرکانس ها و معجزه شکرگزاری ب دست اوردم برای همین هزاران نفر این نظرو بدن ذره ای روی من یکی اثر نداره این یعنی لطف بی نهایت خدا♥️
محسن
خدا را شکر که این هورمونها توسط دانشمندان کشف و نامگذاری شدند تا راحت تر بشه روی هر احساس و واکنش بشری اسم گذاشت و به این روش بی اهمیت و غیرمنطقی جلوه اش داد.
کاربر 4604419
از شما لذت شکر گزاری رو خداوند سلب کرده والا نگاهتون این نبود

حجم

۱۵۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۹ صفحه

حجم

۱۵۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۹ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد