نظرات کتاب داعشی و عاشقی
کتاب داعشی و عاشقی اثر مجید ملامحمدی

کتاب داعشی و عاشقی

انتشارات:به نشر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۵۲ رأی
۴٫۵
(۵۲)

نظرات کاربران

𝑭.𝑴𝒂𝒉𝒅𝒊𝒑𝒂𝒔𝒂𝒏𝒅
کتاب خیلی خیلی قشنگ و مؤثری بود من که واقعا از خوندنش لذت بردم امیدوارم شما هم بخونید و لذت ببرید
mx۹۹
یه کتاب داستانی خیلیییی عالی درباره یک داعشی... یکی از این جذابیت هایی که این کتاب داشت اینکه توی این کتاب طرز تفکر و فکر داعشی ها رو و جوری که اسلام رو اشتباه معرفی میکنن به تصویر میکشید و باعث میشد که ما خیلیییی بیشتر اونا رو بشناسیم👌🏻 این کتاب رو من به نجوون هامون هم پیشنهاد میکنم❤😍
عاطفه سادات
کتاب ساده ای بود. هم جملات ساده ای داشت و هم شخصیت ها به سادگی روایت شده بودند. شاید این دو خصلت از نظر عده ای نقطه ضعف باشد اما من سادگی و روان بودن داستانش را می پسندم. اما سیر تحول جوزف کمی شتابزده بود. شاید اگر خاطراتی از دوران جوانی اش بیان میشد کمی از شتابزدگی اش کاسته میشد.
کتاب خوان خسته :)
عالی بود تو یه روز خوندم همشو😁👌🏻
آیمٰا:)
کتاب خوبی بود و آدم رو می برد تو حال و هوای اربعین ‌ این کتاب به خوبی توانسته بود فضای اربعین رو جلوه بده و همین طور مهمان نوازی عراقی ها و وحشی گری های داعشی ها. رو اما نقد هایی هم ازش وارده مثل اینکه تغییر و تحول یوسف یا همون جوزف خیلی یهویی و غیر واقعی اتفاق می افته و یه نکته دیگه ای هم که داره اینکه خیلی راحت از دست داعش فرار می کنه و به نظرم اینم طبیعی نیست . اما در کل کتاب مفهوم خوبی داشت و به نظرم ارزش این رو داره که یک بار بخونیدش.
z.s.j
تو حرم امام رضا تا نصفه کتاب با رفیقم خوندیم و هنوز تو خماریش موندیم کاش بی نهایت میشد این کتاب جذاب
کاربر ۵۴۹۶۸۵۴
ان شاءالله همه انسانهای خداجو نمک گیر محبت امام حسین(علیه السلام)بشن
مامان دوقلوها
عالی و بی نظیر بود ،قلم انقدر روان بود که خودتو جای شخصیت های داستان میدیدی
جواد
یه خسته نباشید عرض میکنم خدمت نویسنده این کتاب الان که من دارم این نظر رو مینویسم در عصر عاشورا هستیم و من بعد از خوندن این کتاب یاد پیاده روی اربعین که رفته بودیم افتادم واقعا داستان زیبا وخواندنی بود که من تو یه روز تمومش کردم
#کتاب_خوب_را_خوب_بخوانید
من از خواندن این کتاب خیلی لذت بردم و به همه ی شما دوستان عزیز هم پیشنهاد میکنم که این کتاب زیبا رو حتما مطالعه کنید. این کتاب قصه ی فردی به اسم جوزف را روایت میکند که عضو نیرو های داعش است و برای عملیاتی به کربلا میرود. این کتاب افکار داعش را معرفی میکند .

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد