نظرات درباره کتاب کتاب ساحلی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب کتاب ساحلی اثر امیلی هنری

نظرات کاربران درباره کتاب کتاب ساحلی

نویسنده:امیلی هنری
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۳.۳از ۲۵ رأی
۳٫۳
(۲۵)
دانش‌آموز گم شده‌ی هاگوارتز
کتاب عاشقانه قشنگی بود:) کتاب درمورد دختر نویسنده‌ای بود که تا سال پیش زندگی خوبی داشت تا اینکه پدرش فوت میکنه و یهو همه‌چیز بهم می‌ریزه و تصمیم می‌گیره بیاد در ویلای ساحلی‌ای که پدرش براش به‌جا گذاشته زندگی کنه و می‌بینه همسایه‌ش پسریه که تو دوران کالج همکلاسیش بوده و الانم نویسنده موفقی شده... کتاب به موضوع عشق به‌طور جدی نگاه کرده بود اوایل کتاب کشش خوبی داشت ولی اواسط یکم کسل کننده شد و بعد درست شد و به کشش قبل رسید امیدوارم ازش لذت ببرید💙😁
مثل ماه آسمان
میتونم بگم یک اثر عاشقانه ی کلاسیک در دنیای امروز به شدت من و یاد کلاسیک های عاشقانه سبک جین آستین میندازه شخصیت پردازی خوب و داستان گیرایی داره.
martina
اوایلش خب به خاطر مقدمه شروع داستان یکم کسل کننده بود و مونولوگ گویی زیاد داشت ولی به نرور جذاب شد و توصیفات و دیدگاهی که بیان کرده بود برای من خیلی قشنگ بودن.
ghazal
کتاب خوبی برای گذراندن وقت بود ، برخلاف اکثر کتاب ها ابتدای داستان کشش و جاذبه بیشتری داشت و متاسفانه در بخش های پایانی حالت کلیشه ای به خود گرفته بود. در ابتدا بسیار به جزئیات توجه شده بود ولی در ادامه به مرور جزئیات کمتر می شد مثلا در صفحات پایانی وقتی ژانویه طرح کلی داستان گاس را شرح میداد تنها حسی که به آدم دست میداد این بود که نویسنده خسته شده و تنها به دنبال راهی برای پایان سریع داستان است اما در کل داستان چاشنی طنز خوبی داشت گرچه شاید می شد احساساتی مثل غم و درد با خلوص بیشتر و کمی واقعی تر در داستان گنجانده شود. 🙃
فرناز
دوستش داشتم؛ تحلیلش از احساسات مختلف و تفکیکشون، واقعا برام جذاب بود.
کاربر 7092138
متاسفانه درک کتاب الکترونیک بسیار مشکل است و مترجم در بسیاری از مورد اصطلاحات پیچیده فارسی استفاده کرده است که باعث مشکل در فهم خواننده شده است. بنده اگر جای مترجم بود بازبینی اساسی روی آن انجام می دادم.
rosha
کاشکی نسخه صوتی از این کتاب هم میبود
منصوره یوردکان
با احترام اصلا ترجمه خوب نبود
Tabasom
اولین باری بود که گودریدز من رو ناامید کرد. این کتاب رو توی رای گیری کتاب‌های گودریدز دیدم و اونجا توی بخش کتاب‌های عاشقانه اول شده بود و معمولا همچین کتاب‌هایی یه سری کتاب شاد و عامه پسندن اما این کتاب برعکس چیزی بود که انتظار داشتم. دو تا شخصیت اول واقعا نچسب و روی مخ بودن و اصلا نتونستم باهاشون ارتباط بگیرم و ترجمه هم افتضاح بود. پ.ن: اگر براتون سوال شده، پیت و مگی ازدواج کردن و زوجن.

حجم

۳۳۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۳۳۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد