نظرات کتاب در یک جنگل تاریک تاریک
کتاب در یک جنگل تاریک تاریک اثر روث ور

کتاب در یک جنگل تاریک تاریک

نویسنده:روث ور
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۳.۸از ۵۸ رأی
۳٫۸
(۵۸)

نظرات کاربران

دختر خوانده پروفسور اسنیپ فقید 🐍💚
این کتاب، ششمین کتاب از روث ور بود که خوندم و الان که همه ی کتاب های منتشر شده از این نویسنده رو خوندم میتونم بگم که این نویسنده دوست داره جنایی بنویسه ولی متاسفانه موفق نیست. کتاب در یک جنگل تاریک تاریک، اصلا و ابدا ربطی به شعاری که نوشته شده نداره. یعنی وقتی میگه در یک جنگل تاریک کلبه تاریک بود و... اصلا ربطی به داستان نداره و فقط میخواد مخاطب رو گول بزنه. انگیزه ی قاتل اصلا به نظرم درست نیست و خوب هم بهش پرداخته نمیشه. در کل بخوام بگم، کتاب های روث ور به ترتیب از خوب به بد : زنی در کابین 10_ چرخش کلید_ بازی دروغ_ یک به یک_ در یک جنگل تاریک تاریک_ مرگ خانم وستاوی که باید بگم مرگ خانم وستاوی و یک به یک، از وسط کتاب کاملاااا مشخص بود قاتل کیه ولی شخصیت اول داستان به شدت مقاومت میکرد در برابر فهمش. ولی زنی در کابین ده و چرخش کلید رو پیشنهاد میکنم. بقیه رو واقعا نه
mable
من تازه زنی در کابین 10 رو خوندم و به نظرم اصلا خوب نبود
Allabout_shin
چقدر با اونجا که گفتی میخواد جنایی بنویسه اما نمیتونه موافقم
Salar Zandie
شما چه کتابایی جنایی پلیسی پیشنهاد میدید جز آگاتا کریستی
SARA
ارزش یک بار خوندن داره. ولی ترجمه خوب نبود.
Tina
بر طبق نظر دوستان مطالعه اش کردم ولی بنظرم خیلی جذاب نیامد
arezoye abi💙🌱
نسخه چاپیش و خوندم از همین نشر ترسناک نبود فکر نکنید با انابل رو به رو یین ولی احساسی بود یک کوچولو وقتی جیمز با لیو روبه رو میشه وقتی نقاب بهترین دوستش می افته و در کل روی هم رفته خوب بود ولی عالی نبود بد هم نبود و برای سرگرمی خوبه ولی اگر یک رمان ترسناک میخاید بخونید این کتاب و پیشنهاد نمیکنم ولی خالی از لطفه که منکر ارزش یه بار خوندنش بشم 🤷🏿‍♀️🌚
royamalekinasab
فضا سازی ملموس و شخصیت پردازی نویسنده، باعث جذابیت و هیجان انگیز شدن داستان شده. کتاب از دسته ی رمانایی که نمی شه یه لحظه زمین گذاشتش. به خریدن و خوندنش می ارزه.
کاربر ۴۱۹۳۲۸۳
من کلا کتاب های روث ور را خیلی دوست دارم چون هم ترسناک و هم رمان هستند و به هرچی علاقه داشته باشیم تو این کتاب هست
مهسا
اگر اولین کتاب جنایی باشه که می خونید براتون جذاب خوا‌هد بود ، ولی در مقایسه با سایر اثار جنایی چیز خاصی برای عرضه نداشت.
Salar Zandie
میشه چندتا کتاب پیشنهاد بدید ممنون
کاربر ۳۷۸۲۹۱۹
قابل پیشبینی بود
کاربر ۳۵۶۶۰۹۳
آبکی تموم شد
مرتضی بهرامیان
تا اواسط کتاب فکر کردم با یک داستان دست چندم روبرو هستم. ولی بعد که دلیل و روش قتل رو فهمیدم دونستم نویسنده چقدر حرفه ای عمل کرده. قشنگ بود.
m_jafari
من نسخه چاپی کتاب و خوندم ، ترجمه کتاب خوب بود ولی از یه جایی (اواسط کتاب) کاملا قابل پیش بینی بود و هیچ غافلگیری نداشت . برای کسانی که معمایی خوان هستند چندان جالب نیست . ولی برای سرگرمی کتاب خوبیه .

حجم

۳۱۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۳۱۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد