نظرات کتاب انواع مردان

نظرات کاربران

pari
کاش قیمتش مناسبتر می بود ..واسه کتاب الکترونیک گرونه
0
Mehrnaz Tavakoli
به عنوان کسی که سال های عمرش رو روی روانکاوی و اسطوره شناسی گذاشته باید بگم، این تنها خلاصه ای از اون چیزیست که باید بدونیم. اسطوره شناسی خیلی گسترده تر از این حرفهاست. مثلا اینکه زئوس چگونه زئوس شد، برمیگرده به اجدادش یعنی کرونوس (پدر) و اورانوس (پدربزرگ). و اینکه اسطوره ها چطوری متولد شدن و آغازشون از کجا بود (کی آس) هم باید مدنظر گرفته بشه. همچنین برای درک این کتاب ها یکمی باید درباره سایه، آنیما، آنیموس و بحث های یونگی بیشتر مطالعه کنید. مثلا وقتی میگه پوزایدون بخش سرکوب شده ی زئوس هست باید بدونید دقیقا منظورش چیه. همچنین به موازات این کتاب، اسطوره شناسی روم، بین النهرین، فنیقی و مصر و اسکاندیناوی هم بخونید بدک نیست...
کاربر ۱۴۲۲۰۶۴
یه جایی نوشته بود خدا هروقت پیامبری میفرستاد شیطان هم یک پیامبر ازسمت خودش میفرستاد و زئوس پیامبرشیطان بوده
83 FATEMEH❤️
می‌دونم ربطی نداره 😅ولی من رمان های پرسی جکسون رو که خوندم توش خدایان یونانی رو می‌گفت و از اونجا یکم آشنایی با مثلا زئوس و ...دارم
وحید
درود، ممنون از راهنمایی شما برای فهم بهتر اسطوره ها و کهن الگوها چه کتابی رو معرفی می کنید
Kimia
مباحث مربوط به آرک‌تایپها خیلی خیلی جذابن، مخصوصا اگه مثل من از بچگی شیفته اساطیر یونان و روم بوده باشین 😁 اما فراتر از جذابیت داستانی، دیدگاه عمیقی راجع به نیروها و ابعاد مخفی درون وجود خودمون بهمون میده که بینهایت روشنگره. هم این و هم کتاب آرک‌تایپهای زنانه شینودا بولن کتابای فوق‌العاده‌ای هستن و برای هر کس که به خودشناسی یا به مکتب روانشناسی یونگ علاقه داره بی‌اندازه آموزنده‌اس.
pejmannavi
انتشارات هیرمند کتابی با عنوان "گالری کهن الگوها "چاپ کرده که مثل رفرنسی کوچک میمونه. اگه نداریش بهت پیشنهاد میکنم.
ققنوس
بهترین کتاب برای شناخت مردان و قدرتهای مردانه. همه ما قهرمانی درونمان داریم که ناخودآگاه زندگی ما به مرور هرچه بیشتر به اون شبیه میشه. خدای درون ما که جنبه های دوگانه مثبت و منفی داره. با شناخت این خدایان درون، خودمون و قهرمانهامون رو میشناسیم و متوجه قدرتهاو نکات ضعفمون میشیم. اینکه تمایل به کار سخت داریم یا برعکس لذت جو هستیم، همه از ایمان ما به خدایان درون سرچشمه میگیره. وقتی مچ خودمون رو بگیریم و بفهمیم این رفتار الگوبرداری از کدام خداست، هوشیارانه تر زندگی خواهیم کرد و با آگاهی انتخاب خواهیم کرد.
اتنا
این کتاببه همراه انواع زنان واقعا فوق العاده ان. جزبهترین وکاربردی تزین وجالب ترین کتابهایی ان که خوندم. عین رمان نمیشه کتابو زمین گذاشت... واقعا ممنون بابت این کتاب خوبتون... 🙏🌹☺️ خیلی بااین دوتا کتاب انس گرفتم وخودمو شناختم وبهتر درک کردم دلیل خیلی رفتارهامو... حتما بخوونید..
آ سید مهدی
کتاب های بنیاد فرهنگ زندگی عالیهههههههه :)
0
كِرم كتاب خوار
یه کتاب جامع که در مورد کهن الگوهای درون مردان صحبت میکنه و توضیح مشکلات و نحوه ی متعادل کردنشونو،من پیشنهاد میکنم بخونید و از داستانهای بینظیری که مربوط به رم باستانه لذت ببرید،حرف نداره.
0
ali salmani
کاش می شد کتاب انواع زنان رو هم از همین نویسنده میذاشتید برای فروش، اون کتاب محشره
0
farzanepoursoleiman
بسیار کتاب خوبی بود! برای شناخت مردان و حتی خودمون از نویسنده بابت این نوشتن این کتاب بسیار متشکرم 🤝
نورا
اصلا خوشم نیومد . اصلا
sara.kh
دقیقا منم اصلا خوشم‌ نیومد، احساس میکردم برای چی با وجود این همه پیشرفت در علم روان شناسی مرتب باید به اسطوره های یونان باستان مراجعه کنیم!!!

حجم

۷۲۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۸ صفحه

حجم

۷۲۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۸ صفحه

قیمت:
۸۹,۰۰۰
۵۳,۴۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد