نظرات کتاب عالم ذر
کتاب عالم ذر اثر محمدرضا اکبری

کتاب عالم ذر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۱۲ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

R.mohammadi
خیلی کتاب عالی هست ،درباره سرگذشت روح از عوالم پیش از دنیا صحبت کرده ،با خوندن کتاب میفهمیم ،شروع زندگی ما از دنیا نبوده و پیش از دنیا عوالمی رو پشت سر گذاشتیم ،و براساس انتخاب هایی که در عوالم قبل داشتیم ،هرکس در شرایطی متولد شده ،اینکه یه شخصی در خانواده مسلمان و شیعی و یا غیر مسلمان متولد شده ،تصادفی نیست و مربوط به امتحان عالم ذر میشه ،در کل خیلی کتاب خوبیه برای کسانی که در ارتباط با عالم ذر میخوان اطلاعات کسب کنند.
Reza
این کتاب درباره جهانی است که انسان ها قبل از وارد شدن به دنیا، در آن آزمایش ها و جریاناتی گذرانده اند. این کتاب رو خیلی دوست داشتم چون اولا بر اساس آیات قرآن و احادیث و روایات هست و ثانیا یک جهان بینی ریشه ای و عمیق را به مخاطب هدیه می کند. این کتاب؛ نشان دهنده آن است که کسانی که غیر از ۱۴ معصوم را بر گزیده اند، خواه یهودی باشد، خواه مسیحی باشد، خواه سنی باشد و... عاقبت بخیری خود را به خطر انداخته اند. حتما حتما این کتاب را بخوانید چرا که بیشتر متوجه پاسخ این پرسش می شویم که: چرا آمده ایم؟
عرفان محمودی
کتابی بسیار عالی و دقیق درباره عالم ذر من به عزیزانی میخوان درباره عالم ذر اطلاعاتی جمع کنند فقط این کتابو معرفی میکنم بسیار عالی
sadaf
این کتاب بیشتر جنبه توصیفی و تفسیری داره و به شخص در حوصله من نگنجید چرا که فقط چند سطر از هر بخش به کلیات به صورت روان پرداخته بعد شروع به تحلیل و تفسیر و توجیه و اشکالات موضوع مورد نظر کرده به نظرم شایدبرای کسایی که خیلی خیلی میخوان عمیق این مورد رو بفهمن خوب باشه ولی برا عوام که فقط میخوان موضوع رو به صورت کلی و شسته رفته بدونن خوب نیست.
مانا
همه چیزش خوب بود فقط حیف که پی دی اف بود. مشققات خوندن پی دی اف داشت
sadra
کتاب برای کار تحقیقی بسیار مناسبه. خسته نباشی به تلاشهای مولف عزیز
احسان امینی
بنده نسخه فیزیکی کتاب رو مطالعه کردم. شبهات پیش آمده و پاسخ ها جامع نیست و بنده را راضی نکرد و نظرات اکثر دانشمندان بررسی نشده است.

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

صفحه قبل
۱
صفحه بعد