نظرات کتاب خسرو شیرین
کتاب خسرو شیرین اثر خسرو باباخانی

کتاب خسرو شیرین

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۶۴ رأی
۴٫۳
(۶۴)

نظرات کاربران

کاربر ۱۰۵۱۴۶۲
من نسخه چاپی کتاب رو خوندم بسیار زیبا ودلنشین.پا به پای خسرو خندیدم و گریه کردم کتاب طنز ملایم وشیرینی داره ومن تا کتاب رو تموم نکردم زمین نگذاشتم....واینکه مطالب تکان دهنده ای در کتاب بیان میشه که من تاحالا نشنیده بودم..‌.
کاربر ۴۰۵۰۱۲۷
بلدین همشو؟؟؟
ساکورا
اول که شروع کردم خیلی جدی نگرفتمش یه طنزی داشت که کمی دم دستی به نظرم میومد و مناسب طیف خاصی از جامعه به نظر میرسید ولی کتاب از تقریبا یک سوم آخر به کلی عوض شد و خیلی خوب پیش رفت و وقایع تکان دهنده ای داشت...قطعا توصیه میکنم همه با هر عقیده و نگاهی بخونن تا آخر هم بخونن
کاربر ۳۷۶۹۱۹۳
چطور باید دانلودش کنم😢
mohaddese
نیمه اول کتاب خنده بر لب میآورد و نیمه پایانی اشک و حسرت... کتاب دوست داشتم ولی بعضی از قسمتها برام باور پذیر نبود. کتاب تمام شد گفتم کاش جلد دوم داشت،سرنوشت خسروخوبان به کجا کشیده میشه!!!
mahnaz r
کتاب همه چی داشت هم عشق هم طنز هم سردرگمی هم ایثار هم تراژدی. صداقت کتاب جای تردیدی برای درگیری و همذات پنداری مخاطب باقی نمی گذاشت متاسفم که جنگ باعث خاطراتی به این تلخی شده. هرچند ایثار عشق و بعضی احساسات کمی این تلخی رو تلطیف کرده اما واقعا جایز نیست روح هیچ انسانی این حجم از غم رو به دوش بکشه.
نگار
بعد از کتاب «ویولون زن روی پل»، دنبال آثار دیگر خسرو باباخانی بودم و «خسروِشیرین» را انتخاب کردم. کتاب مجموعه ی داستانهای کوتاهی است که هر کدام حکایت از تجربه ی عاشقانه ی خسرو، قهرمان داستان است. داستانها از سال‌های قبل از انقلاب و دوران نوجوانی خسرو شروع می‌شود و تا سال‌های اول جنگ ادامه دارد. ابتدای کتاب طنز شیرینی دارد ولی هر چه پیش می رود جدی تر می شود تا جایی که در پایان با گلوی فشرده از بغض تمام می شود. انتهای داستان از زاویه ی جدیدی به جنگ نگاه کرده است و آوارگی جنگ را با تمام جزییات به تصویر کشیده است. 🌱من نسخه الکترونیک کتاب را از طاقچه بینهایت حدود ۴ ساعت خواندم.
مکروبه
اول های کتاب دوسه دفعه خواستم ادامه ندم چون به نظرمی اومد داستان نوجوانانه باشه ولی جلو رفتم ووقتی به آخرای کتاب رسیدم گفتم چه خوب شد که خوندم وتازه فهمیدم مردم خوزستان چقدر در زمان جنگ سختی کشیدن وهنوزهم سختی هاشون به شکل های دیگری ادامه داره.
Hamze.r70
توصیف من از داستان اینه که فقط باید خوندش تا خسرو شیرین را شاید درک کنیم....عالی عالی عالی
کتابخوان در حد امکان
داستانی که هرچه به آخر می رسه جذابتر میشه
Yas Balal.جواد عطوی
خیلی عالی
م.م پویا
خیلی خوب و دلچسب ، آفرین

حجم

۱۴۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۱۴۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد