نظرات کتاب سینوهه؛ جلد دوم
کتاب سینوهه؛ جلد دوم اثر میکا والتاری

کتاب سینوهه؛ جلد دوم

انتشارات:نشر تاو
امتیاز:
۴.۳از ۵۸ رأی
۴٫۳
(۵۸)

نظرات کاربران

کاربر ۳۵۳۱۳۸۸
لطفا این کتاب و بخش اول آن را در قسمت بی نهایت قرار دهید.
قاصدک!
بسیار جذاب و دوست داشتنی
hopeful13
هر شخص مطالعه گری باید این کتاب رو خونده باشه توصیه میکنم حتما بخونید داستان سینوهه پزشک مصری که جذاب هست و از شاهکار های ترجمه ای ذبیح الله منصوری بشمار میاد
siiis71
پنجاه و چهارمین کتاب من در طاقچه از سری کتاب هایی که جهان بینی آدم و گسترش میده و پر از تجربس،،، وووو به خودم مفتخرم که بالاخره این کتاب طولانی رو تموم کردم✌️
علیرضا جمیل آذر
قوی ترین کتابی که تا حالا خوندم حتما بخونید
...
وقتی که این کتاب رو می‌خوندم، می‌ترسیدم صفحه‌ی بعد بزنم از اینکه مبادا زود تموم بشه. این کتاب، صرفا خواننده را با حقایق تاریخی مصر آشنا نمی‌کند؛ بلکه، علاوه بر این آشنایی، او را به عمق و دریچه‌های روح یک انسان و تمام متعلقات آن می‌برد. از قبیل: دلتنگی، درد، رنج و ... .
Mina
من این کتاب رو بصورت پادکست توی کست باکس گوش میکنم، ترجمه و صدای گوینده خوب و دلنشینه هرچند بعضی کلمات و اسامی شهر ها رو اشتباه تلفظ میکنه اما خب راضی بودم! توصیه ای که دارم اینه که کتاب رو بصورت متنی بخونید حالا یا pdf یا کتاب کاغذی، فرقی نداره چون اینجوری خیلی بهتر تو ذهنتون می‌مونه! و مورد دیگه اینکه خوندن این دست کتاب‌ها باعث میشه دیدتون نسبت به خیلی مسائل باز باشه، اطلاعات عمومی‌تون بالا بره کتاب جالبیه، پیشنهاد میکنم بهتون 🌸 .
کاربر 6127966
من عاشق این کتاب بودم و خواهم بود
کاربر ۷۲۹۷۶۸۱
کتابی بسیار جذاب و آموزنده بود واز خواندن کتاب واقعا لذت بردم متن مترجم بسیار روان و جذاب بود
مهسا پیک مهر
عالی
alinsr2000
خواندن این کتاب را به افرادی که به تاریخ و داستان علاقه دارن توصیه میکنم.ترجمه کتاب بسیار خوب هست فقط چند جا غلط املایی وجود داره که قابل چشم پوشی هست چون در معنی و مقصود خللی ایجاد نمیکه. واقعا ارزش خوندن رو داره البته به افراد زیر ۱۵ سال توصیه نمی کنم!!!

حجم

۴۳۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰۴ صفحه

حجم

۴۳۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰۴ صفحه

قیمت:
۸۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد