بریده‌های کتاب هنر مذاکره
کتاب هنر مذاکره اثر هاروی مک کی

کتاب هنر مذاکره

به این نتیجه رسیدم که خیال‌پردازی و تصور آنچه رؤیای انجام دادنش را در سر دارید یکی از قوی‌ترین ابزارهای رسیدن به هدفتان است.
Rasool Shojaei
هرکسی می‌تواند سفارش کاری را دریافت کند و چه با صداقت و چه با ریا آن را انجام داده و پول آن را دریافت کند اما این کار ارزشی ندارد. مهم این است که آن افراد دوباره به سراغ شما بیایند و سفارش دیگری به شما بدهند، آن وقت است که می‌توانید ادعا کنید در کارتان یک حرفه‌ای هستید.
منیره
«برای مردم مهم نیست که شما چقدر آنها را می‌شناسید اگر بتوانید قانعشان کنید که به آنها بها می‌دهید و برای شما مهم هستند.»
منیره
هرکسی می‌تواند سفارش کاری را دریافت کند و چه با صداقت و چه با ریا آن را انجام داده و پول آن را دریافت کند اما این کار ارزشی ندارد.
Nilouofar Nazemi
بازاریابی تنها هنر فروختن نیست، تنها متقاعد ساختن افراد برای خرید نیست. بازاریابی هنر به وجود آوردن شرایط و موقعیتی است که در آن خریدار خودش را متقاعد سازد تا اقدام به خرید کند و هیچ چیز متقاعدکننده‌تر از این حقیقت نیست که دیگران نیز به دنبال خرید از تو هستند.
Naarvanam
بازاریابی هنر به وجود آوردن شرایط و موقعیتی است که در آن خریدار خودش را متقاعد سازد تا اقدام به خرید کند و هیچ چیز متقاعدکننده‌تر از این حقیقت نیست که دیگران نیز به دنبال خرید از تو هستند.
منیره
روشی که شما برای پرداخت صورتحساب‌هایتان در پیش می‌گیرد کاملاً گویای شخصیت شماست، تفاوتی نمی‌کند که طرف شما کسی است که منزلتان را نقاشی کرده یا شرکتی که مواد خام مورد نیاز شما را تأمین می‌کند. اگر همواره در پرداخت صورتحسابتان عجله کنید همیشه شانس بیشتری برای پیشنهادات بهتر دارید.
کاربر ۶۱۶۹۷۹۱
افراد به مسائلی از قبیل احترام، اعتماد، دلسوزی، نگرانی، دوستی و هم‌دردی است تا خرید پاکت نام
Adele ahmadi

حجم

۱۹۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۱۹۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۱۲۷,۰۰۰
۶۳,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد