بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب دوازده ستون موفقیت‌ | طاقچه
کتاب دوازده ستون موفقیت‌ اثر جیم ران

بریده‌هایی از کتاب دوازده ستون موفقیت‌

۴٫۹
(۷)
برای خودت بیشتر وقت بگذار و مطالعه کن، خودت را بالا بکش.
reza karimi
زندگی انسان نمی‌تواند یک شبه تغییر کند اما می‌شود مسیر رسیدن به آن را یک شبه تغییر داد.
Sara
درخت تا چه اندازه رشد می‌کند؟ بله، تا اندازه‌ای که بتواند رشد خواهد کرد اما انسان قدرت انتخاب دارد. او قادر است بهترین چیزها و همه چیز را به دست بیاورد و یا اینکه به کم قانع شود.
Sara
خب مایکل؛ چرا می‌خواهی پولدار شوی؟ مایکل: به خاطر اینکه بتوانم اسباب راحتی برای خودم و خانواده‌ام فراهم کنم. چارلی: به دوازده ستون نگاه کنی بله عمارتی زیبا با ماشین‌های لوکس در پارکینگ می‌بینی. اما آقای دیویس می‌گوید: وقتی به آن ثروتی که می‌خواستی رسیدی، می‌توانی از همهٔ آن بگذری و آن را ببخشید چون تنها چیزی که مهم می‌شود پول نیست، شخصیتی است که در طی پولدار شدن به آن رسیده‌اید.
Sara
«ما با تحصیل راه درآمد را یاد می‌گیریم اما تجربیات به ما راه ثروتمند شدن را می‌آموزند.»
Sara
ستون دوم: زندگی سالم داشته باشید
reza karimi
چشم‌اندازی از آنچه که می‌خواستی در ذهنت بکش، بعد هم درباره آن صحبت کن و روی آن کار کن. این روش در هر شرایطی جواب می‌دهد. در ذهنت چشم‌اندازی مثبت از آینده داشته باش، برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کن، با آن ارتباط بگیر و در انتها روی آن کار کن.
Sara
کسی که مدیر است به دیگران کمک می‌کند خود را آن طور که هست ببیند. رهبران بزرگ به دیگران کمک می‌کنند تا خود را بهتر از آن چیزی که هستند ببینند. کسانی که در حد متوسط هستند مدیر می‌شوند و افرادی که بهتر رشد می‌کنند در جایگاه رهبری قرار می‌گیرند. همین نیز در مسئولیت و میزان درآمد آن‌ها دیده می‌شود. اگر دنبال به دست آوردن پول بیشتر هستید باید برای دیگران بیشتر ارزش قائل شوید.
Sara
«ارتباط خوب یعنی دو نفر بتوانند در زمینه‌هایی مثل کار با هم نقاط مشترک و تفاهم داشته باشند و وقتی به این نقطه از تفاهم و اشتراک رسیدند، قدرت‌شان بیشتر می‌شود.»
Sara
سعی کن روابط خود را قوی کنی.
reza karimi

حجم

۶۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۶۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۱۶,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد