بریده‌های کتاب درباره الی
" گاهی شروع به فهمیدن، شروع به تحلیل رفتن تدریجیست!"
یك رهگذر
تصمیم دارم یک پیج در اینستاگرام بزنم و بترکانم! مگر من چی از این احمق‌های ایسنتاگرامی کمتر دارم؟! ملیحه بی‌انکه نگاهم کند، می‌گوید هیچی! تازه تو احمق‌تر هم هستی!
ElaheDnp
این که در این دنیا هنوز چیزی است که ما را به یاد کسی می‌آورد، باید ارزشمند باشد
یك رهگذر
گاهی شروع به فهمیدن، شروع به تحلیل رفتن تدریجیست!"
کاربر ۲۴۷۴۱۴۹
ملیحه تکلیفش با خودش و بقیه روشن بود، معتقد بود آدم نباید زیادی خوشبخت و یا بدبخت باشد! اگر کسی مشکلی داشت، روزی هزار بار جوشن صغیر می‌خواند تاحالش خوب شود و اگر کسی حالش خیلی‌خوب بود، روزی هزار بار دعای جوشن کبیر می‌خواند تا حالش بد شود!
eli.rhm
او هم مثل من وسط سرمای کُچک سوزی بدنیا آمده بود که به قول بی‌بی گوهر "در آن سرما، سگ بیرون نمی‌آمد"، اما ما خواستیم که بیاییم و آمدیم!!
M a r i a m
بی‌بی گوهر رک بود و بی‌پروا و بر خلاف همه بی‌بی‌های دنیا که معتقدند در جوانی‌شان مثل پنجه آفتاب بودند و بر سرشان دعوا بوده، می‌گفت اصغر تنها خاستگارش بوده و بعد هم ادامه می‌داد: یک وقت خزعبلات این پیرزن‌هایی را که می‌گویند در جوانی‌شان فلان بودند و بهمان، باور نکنی!... آن‌ها این دروغ‌ها را سر هم می‌کنند، چون می‌دانند تمام شاهدان دوران جوانی‌شان یا مرده‌اند یا دچار زوال عقل شده‌اند!
آسمان دار
اما تنها کاری که انجام داد، این بود که به کمپین "نه به ماهی قرمز" پیوست و آن سال به جای خرید یک ماهی قرمز، چهارده عدد ماهی سیاه خرید!
کاربر ۳۸۰۵۷۶۵

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۸ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۸ صفحه

صفحه قبل
۱
صفحه بعد