بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب دیوانه‌ای بالای بام | طاقچه
کتاب دیوانه‌ای بالای بام اثر ارسلان  فصیحی

بریده‌هایی از کتاب دیوانه‌ای بالای بام

۲٫۰
(۶)
با آن‌که سال‌ها از آن موقع گذشته، اما هنوز هم در روزنامه‌ها خبرهایی می‌نویسند که مثلاً پرونده آدم زنده در ثبت‌احوال مهر باطل خورده و آدم مرده از نظر ثبت‌احوال زنده است. به نظرم این بلبشو از موقعی شروع شده که من محض این‌که کار خیری کرده باشم، شناسنامه‌ها را یکی پنج لیره میان عمله‌ها پخش کردم. اگر کسان دیگری هم بوده‌اند که مثل من کار خیر کرده‌اند، در آن صورت مسئولان مربوطه نباید بیخود وقتشان را برای سر و سامان دادن به امور تلف کنند.
شلاله
دوستان، ما وقتی توی جلسه حزبی هستیم با همدیگه چطور صحبت می‌کنیم، با مردم هم همون‌طور حرف می‌زنیم. عین خیالمون هم نیست که مردم از حرف‌هامون سر در می‌آرن یا نه.
ادریس
یکی از اعضای کمیسیون که عضو اتاق بازرگانی بود، کالاهایی را که قرار بود به نمایشگاه بفرستند، شمرد: «فندق، توتون، انجیر خشک، پنبه، چغندر، شاه‌بلوط... » یکی از اعضای اتاق صنایع گفت: «این چیزهایی که اسم بردین پیش از میلاد هم تو این اراضی درمی‌اومد. ما باید محصولات صنعتیمون رو بفرستیم. »
شلاله
خواب ابدی در سایه خنک درخت‌های سرو بهتر از زندگی کردن است.
پویا پانا
20 آوریل... 19 اوامر عالی جهت بازگشت دریافت شد. اما از آن‌جا که اعضای هیئت تجاریمان در این مدت به آب و هوای این کشور عادت کرده‌اند، امکان بازگشتمان وجود ندارد. می‌خوریم، می‌آشامیم، می‌زنیم، می‌کوبیم، تفریح می‌کنیم. از این رو با احترام به استحضار می‌رساند همگی با هم تصمیم گرفته‌ایم تابعیتمان را عوض کنیم و در این کشور زیبا ماندگار شویم.
شلاله

حجم

۱۲۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱۲۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۳۵,۴۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد