بریده‌های کتاب قانون ۱۰ برابر (خلاصه کتاب)
کتاب قانون ۱۰ برابر (خلاصه کتاب) اثر گرنت کاردون

کتاب قانون ۱۰ برابر (خلاصه کتاب)

۳٫۱
(۱۹)
وقتی در حد فوق‌العاده تلاش می‌کنید، با مشکلات جدیدی روبرو می‌شوید. یادتان باشد اگر مشکل جدیدی پیش نیاید، یعنی در حد فوق‌العاده تلاش نمی‌کنید.
قمار عاشقانه
همواره یادتان باشد که هیچ چیز عادی نمی‌تواند شما را به یک زندگی فوق‌العاده نزدیک کند.
قمار عاشقانه
اگر دیدید که هیچ ترسی ندارید، بدانید که کارهای درست را به قدر کافی خوب انجام نمی‌دهید و جایی از کارتان می‌لنگد. یادتان باشد که ترس چیز بدی نیست که بخواهید از آن فاصله بگیرید. ترس یک علامت است که نشان می‌دهد در حال انجام کار درستی هستید و در مسیر درستی قرار دارید. وقتی نگران نیستید، یعنی فقط در حال انجام کاری هستید که برایتان بسیار راحت است. در این صورت به چیز زیادی دست پیدا نمی‌کنید و در همین وضعی که هستید باقی می‌مانید.
قمار عاشقانه
زمانی که تلاش بیشتر را شروع می‌کنید، فرصت‌ها، خیلی راحت خودشان را نشان می‌دهند. به این ترتیب می‌توانید شاهد سطح بسیار جالبی از نتایج مثبت باشید که هر روزه برایتان رخ می‌دهند. آنقدر به تلاش کردن ادامه دهید تا اینکه دیگر نتوانید جلوی انگیزه حرکت کردن‌تان را بگیرید.
قمار عاشقانه
وقتی برای ایده، قصد یا هدف‌تان وسواس داشته باشید، به این ترتیب به همان اندازه خود را ملزم می‌کنید که برای عملی کردن آن اقدام مهمی انجام دهید.
قمار عاشقانه
یکی از بزرگ‌ترین دروغ‌هایی که توسط انسان‌ها گفته می‌شود، در مورد خوب بودن رقابت است. در دنیای کسب‌وکار، شما بیشتر به حکم‌فرمایی نیاز دارید تا رقابت.
قمار عاشقانه
باید بدانیم که در هر عنصری از طبیعت تلاش فوق‌العاده‌ای وجود دارد. در دریاها، کوه‌ها، میان شن‌های روان، آسمان و بین حیوانات مختلف می‌توانیم تلاش فوق‌العاده آن‌ها را درک کنیم
قمار عاشقانه
یکی از دلایلی که مردم نمی‌توانند به اهداف‌شان پایبند بمانند این است که نمی‌توانند اهدافی که به قدر کافی بزرگ و خوب باشد، برای خودشان ترسیم کنند.
قمار عاشقانه
در این بین نباید منتظر تایید دیگران باشید. راه خودتان را بروید و هرگز از مردم پیروی نکنید.
قمار عاشقانه
پس، از هر چیزی که اولویت‌های ارزشمند شما را به خطر می‌اندازد یا دست کم می‌گیرد، فاصله بگیرید.
قمار عاشقانه

حجم

۵۰٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

حجم

۵۰٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد