بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خرده عادت ها | صفحه ۱۱ | طاقچه
کتاب خرده عادت ها اثر استفان گایز

بریده‌هایی از کتاب خرده عادت ها

نویسنده:استفان گایز
امتیاز:
۴.۳از ۱۴۶ رأی
۴٫۳
(۱۴۶)
در جمع‌بندی باید گفت که خرده‌عادت، یک رفتار مثبت بسیار کوچک است که هرروز، خود را مجبور به انجام آن می‌کنید. برداشتن گام‌های کوچک همیشه جواب می‌دهد و عادت‌ها با تداوم انجام کاری، ساخته می‌شوند. پس این دو باید همیشه در کنار یکدیگر بمانند.
کاربر ۷۵۵۳۹۵۶
«پس از چند روز زنجیری خواهی داشت. فقط همان‌طور نگهش دار و زنجیر هرروز بزرگ‌ترخواهد شد. از دیدن آن زنجیر لذت‌خواهی برد، به‌خصوص وقتی‌که تا چندهفته حضورش را زیر کمربندت حس کنی (کوچک‌تر شدن شکم به دلیل انجام خرده‌عادت ورزش کردن). تنها کار تو پاره‌نکردن زنجیر است
حسین....
امروز حدلازم بسیار آسانم را انجام دادم؟ بله، عالیه! *و سپس خواب
حسین....
- رفتارها (یا عادت‌ها) ی جدید با استفاده از انگیزه و نیروی اراده شکل می‌گیرند. - انگیزه قابل اعتماد نیست؛ بنابراین نمی‌تواند راهکاری برای ساخت عادت‌ها محسوب شود. - نیروی اراده قابل اعتماد است؛ اما فقط در صورتی که آن را تمام نکنید. - پنج دلیل اصلی تخلیهٔ نیروی اراده شامل تلاش، دشواری از پیش حس شده، تأثیر منفی چیزی، خستگی درونی و سطح گلوکز خون می‌باشد. - اگر ما بتوانیم با موفقیت براین پنج مانع غلبه کنیم، می‌توانیم به موفقیت برسیم.
احسان رضاپور
خرده‌عادت‌ها با بیرون کشیدن کمترین حد اراده و محیا کردن بیشترین حد نیروی حرکت آنی، شما را به کار وامی‌دارند- و این کامل‌ترین طرح ماجرایی است که برای رسیدن به موفقیت سراغ دارم!
ققنوس
پرهیجان بودن، واقعاً خوب است اما بیایید چنین طرز فکری را به عنوان یک امتیاز اضافی در نظر بگیریم و نه کلیدی برای شروع کار. بهتر است کاری را به این دلیل که انتخابتان بوده، انجام دهید. بنیانی ثابت که چندان نوسانی ندارد. از بین رفتن هیجان پس از مدتی، برخلاف آنچه تصور می‌شود نشانهٔ مثبتی است که نشان می‌دهد کنترل امور در دست غدهٔ قاعده‌ای ثابت و خودکار قرار گرفته است.
احسان رضاپور
حس فوق‌العاده‌ای است که بتوان تا این حد آسان به موفقیت رسید و عادت به‌وجودآمده را زنده نگه داشت.
کاربر ۴۲۰۷۱۶۷
«یک سفر هزار مایلی، با اولین قدمی که برمی‌دارید آغاز می‌شود.»
عبدالحسن
«یک سفر هزار مایلی، با اولین قدمی که برمی‌دارید آغاز می‌شود.»
عبدالحسن
داشتن ذهنی آرام برای ساخت عادت‌ها، بهترینِ ذهن‌هاست زیرا استوار و قابل پیش‌بینی است. ممکن است از اینکه پیشرفتی در ساخت عادت‌هایتان می‌بینید، هیجان‌زده شوید، اما اجازه ندهید که آن هیجان، مقدمه‌ای برای شروع کار شما شود. چنین تغییر جهتی به سمت وابسته شدن به انگیزه/ احساسات، همان چیزی است که بسیاری از برنامه‌های رشد شخصی شما را منحل می‌کند.
کاربر ۳۵۸۸۳۱۵
موفقیت، شعلهٔ میل و حرکت را برافروخته می‌کند. این همان کاری‌ست که خرده‌عادت‌ها برای شما انجام خواهند داد. احساس موفقیت خواهید کرد و همین باعث می‌شود که بخواهید بیشتر و بیشتر موفق شوید.
کاربر ۳۵۸۸۳۱۵
این ایده که لازم است قبل ازانجام کاری، انگیزه به وجود آید، می‌تواند عمیقاً در روح و روان کسی ریشه کند! اما هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید احساسات و کارهای شما باید همیشه با یکدیگر همخوانی داشته باشند. چنین اعتقادی سبک زندگی‌ای محدودکننده و کسل‌کننده برایتان خواهد ساخت. انگیزه ازطریق قانون کاهش هیجان، ما را به سوی شکست سوق می‌دهد.
کاربر ۳۵۸۸۳۱۵
هرگز فکرنکنید که یک گام، بیش‌ازاندازه کوچک است
کاربر ۷۰۱۴۲۴۹
انجام آنها بدون مقاومت
کاربر ۷۰۱۴۲۴۹
نشانه‌های یک عادت به‌وجودآمده
کاربر ۷۰۱۴۲۴۹
تأکید می‌کنم برای موفقیت‌های کوچک خود، شادمانی کنید. حس موفقیت، موفقیت‌های بیشتری به دنبال می‌آورد
کاربر ۷۰۱۴۲۴۹
شادمانی کردن برای بُردهایتان، مؤثرترین راهکار برای آن است که حس خوبی نسبت به زندگی‌تان داشته باشید
کاربر ۷۰۱۴۲۴۹
هرگاه خود را درحال سکون یافتید، کوچکی خرده‌عادت‌ها را به خود یادآوری کنید.
کاربر ۷۰۱۴۲۴۹
اگر قصد دارید ده عادت را وارد جریان زندگی‌تان کنید و سرعت هم برایتان اهمیت دارد، با تک‌الگوی خاص، سریع‌تر خواهید توانست خرده‌عادت‌هایتان را انجام دهید
کاربر ۷۰۱۴۲۴۹
خرده‌عادت‌ها به طرزی دیوانه‌وار، آگاهی ذهنی و نیروی اراده‌تان را بالا می‌برند.
کاربر ۷۰۱۴۲۴۹

حجم

۱۳۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۱۳۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان