بریده‌های کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند
کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند اثر شری آرگو

کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

بعضی احساس می‌کنند برای مورد قبول واقع شدن در زندگی عاطفی نیازمند عرضه‌کردن چیز خارق‌العاده‌ای‌ست، حتی حاضرند نقش بازی کنند تا مورد قبول واقع شوند.
khanom mohandes
اگر تازه با شخصی آشنا شده‌ای و برای آشنایی با یکدیگر رفت‌وآمد می‌کنید، از پذیرش دعوت به منزل شخصی یا قرار ملاقات آخر شب پرهیز کن.
khanom mohandes
فکر نکن همهٔ مردان می‌خواهند بلافاصله به حریم تو وارد شوند. بعضی‌ها هم دوست دارند بدانند تا کجا خودت را حفظ می‌کنی و بیشتر تو را بشناسند. مردان هوس‌ران می‌دانند که خط قرمز توجه و هزینه‌ای که برایت خرج می‌کنند کجاست و از آن تجاوز نمی‌کنند، اما مردان بالغ و پخته آماده‌اند هرچقدر نیاز باشد وقت و هزینه صرف کنند تا با تو وقت بیشتری بگذرانند و با تو آشنا شوند.
khanom mohandes
قانون جذب شمارهٔ ۱۴ اگر او را در تنگنا قرار دهی او هم حالت تدافعی میگیرد و برای آزادی‌اش از تو فراری می‌شود.
دختر_گرانبها
قانون جذب شمارهٔ ۱۰ دست‌یابی به زنان سرسخت پیچیده‌تر است.
دختر_گرانبها
در اولین برخورد ظاهر و قیافه حرف اول را می‌زند. بعد از آشنایی و شکل‌گیری احساسات تنها چیزی که مهم است رفتار و منش است. چیزی که مهم است توانایی‌های توست.
حنانه
بنابراین هرگاه احساس کردی به تو بی‌توجهی می‌شود، قانون «روباه زیرک» را اعمال کن. اگر احساس کردی به نیازهایت بی‌توجهی می‌شود به آرامی خودت را عقب بکش و رفتارت را توجیح نکن. طبق نتیجه‌گیری فصل قبل مردان به اعمال بیشتر از سخنان واکنش نشان می‌دهند.
zohi
یک روباه زیرک قدرتش را فدای یک مرد نمی‌کند، فقط قدرت‌نمایی نمی‌کند
zohi
در ابتدای رابطه اما، خودت را زیادی در دسترسش قرار نده. اگر زیادی توی دست‌وپا باشی، رابطه همیشه طبق میل او پیش خواهد رفت
•)•
هدف از برقراری رابطه، بدرفتاری یا سردی و کناره‌گیری نیست. باید به او اجازه بدهی از تلاش برای به‌دست‌آوردن تو هیجان‌زده شود و احساس مرد بودن کند. فقط کافی‌ست طبیعت مردان را درک کنی.
•)•

حجم

۷۴۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

حجم

۷۴۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

قیمت:
۳۴,۹۹۹
۱۷,۴۹۹
۵۰%
تومان