بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب جادوی هاوایی | طاقچه
کتاب جادوی هاوایی اثر کلارک ویلکرسون

بریده‌هایی از کتاب جادوی هاوایی

۴٫۸
(۴)
ما همواره می‌بینیم که به‌عنوان یک قانون، چیزهای ساده قدرتمندترین چیزها هستند. هر چیزی که به نظر مشکل می‌رسد معمولاً غیرواقعی است.
🎸🍃تبسم🍃🎸
در ابتدا کلمه بود و همه‌چیز به‌واسطهٔ کلمه آفریده شد.
🎸🍃تبسم🍃🎸
تقریباً تمام جادوها یا توانایی به‌کارگیری قوانین کیهانی و آگاهی کامل برای استفاده از آن‌ها از طریق خاموشی (حذف ضمیر خودآگاه در لحظه و استفاده از ضمیر ناخودآگاه) میسر است.
حسن منصوری
همهٔ اساتید اعظم و راهنمایان تاریخ این چیزها را یاد داده‌اند. آن‌ها بارها و بارها تکرار کرده‌اند «توبه کنید» اما اگر ما ندانیم معنای این جمله چیست یا چطور باید این کار را انجام دهیم، نه‌تنها توبه مشکل خواهد بود بلکه انجام آن ناممکن خواهد نمود.
🎸🍃تبسم🍃🎸
فراجسمانی شدن خداگونه شدن است، چون هرآنچه می‌بینید یا احساس می‌کنید خوب خواهد بود. شما کاملاً به این درک خواهید رسید که تنها دلیلی که به نظر برخی انسان‌ها و برخی زندگی‌ها خوب نمی‌رسد، درک و تعبیر خود آن‌ها است
🎸🍃تبسم🍃🎸
من همیشه هنگام سخنرانی، تدریس در کلاس یا خوش‌آمدگویی به کسی برای ورود به «این مسیر»، دوست دارم از کلمهٔ سلام استفاده کنم! هزاران سال پیش در مصر، کلمهٔ «سلام» (آن‌گونه که به شاگردان علم غیب از سوی اسقف اعظم و اساتید تدریس می‌شد) بدین معنا بود: باشد که ذهن نامتناهی الهی توانایی دریافت آنچه را می‌طلبید به شما بدهد. همین یک کلمه اگر با احساس و شور گفته و درک شود، قدرتمندترین و برجسته‌ترین دعا است. همواره به خاطر داشته باشید که شور و احساس به کلام و افکار ما قدرت می‌بخشد.
🎸🍃تبسم🍃🎸
ضمیر خودآگاه بخشی از توانایی ذهنی ماست که ما به‌صورت آگاهانه از آن استفاده می‌کنیم و در تمام طول روز از آن آگاهیم. او مسئول توانایی تحلیل‌گری ماست. ضمیر ناخودآگاه احساسات و کل بدن ما را کنترل می‌کند. ضمیر فراخودآگاه مسدود شده و از سوی بیشتر افراد به‌خاطر القائات ضمیر ناخودآگاه مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.
🎸🍃تبسم🍃🎸

حجم

۱۷۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۷۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد