بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی | طاقچه
کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی اثر امیر قنبری

بریده‌هایی از کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی

۳٫۸
(۲۲)
همیشه منتظر بهترین باش اما برای بدترین هم آمادگی کامل داشته باش
جَوَنده‌ی‌کتاب👒
به عنوان مثال همسرتان شما را فردی بی‌لیاقت یا نمک‌نشناس خطاب می‌کند، به جای اثبات خودتان به همسرتان کافی ست از خودتان بپرسید در کدام موارد همیشه لیاقت داشته‌اید و قدردان زحمات دیگران بوده‌اید، به همین راحتی.
sara.kh
اگر یک مرد را تربیت کنید فقط یک شخص را تربیت کرده‌اید اما اگر یک زن را تربیت کنید یک خانواده را تربیت کرده‌اید.
golab
معمولاً افراد چگونه با این موضوع برخورد می‌کنند؟ فرد داغدار را در همان ابتدا دعوت به آرامش یا قوی بودن می‌کنند. این نوع دلداری دادن در رابطه می‌تواند کُشنده باشد. راه صحیح لید کردن روحیه فرد داغدار است. کافی است شما هم از احساستان راجع به آن موضوع بگویید تا فرد و ضمیر ناخودآگاهش به شما اعتماد کند. برای لید کردن در مقابل هیچ فکر و احساسی مقاومت نکنید.
کاربر ۲۲۱۸۵۳۵
عزت نفس به معنای ساده یعنی پذیرش شرایط و بهتر کردنش، خلاص.
کاربر ۲۸۱۰۲۹۴
اگر در جلسه‌ای وارد شدید و هیچ امتیازی ندادید و تمام امتیازات مدنظرتان را گرفتید مطمئن باشد یک جای کار مشکل اساسی داشته است. حداقل اتفاقی که رخ می‌دهد این است که طرف مقابل دیگر حاضر به گفتگو با شما نخواهد بود.
sara.kh
هیس، دخترها فریاد نمی‌کشند. این صدا، صدای نسل بشر زن تا به امروز است. از انسان‌های نخستین هم شروع شده است. از زمانی که زور و بازوی مردها دلیلی بر تأمین غذا و امنیت بود و زن می‌بایست در غار به انتظار شوهر خود می‌نشست و به بچه‌داری‌اش می‌رسید.
ࡅ߭ܥ‌‌ߊ
«بهترین راه سواری گرفتن از اسب این است که ابتدا اجازه بدهید به هر مسیری که دوست دارد برود، سپس شما کنترلش را به دست بگیرید.»
sonia

حجم

۳۷۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۳۷۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد