دانلود و خرید کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می شوند؟ (خلاصه کتاب) شری آرگو ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می شوند؟ (خلاصه کتاب) اثر شری آرگو

کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می شوند؟ (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می شوند؟ (خلاصه کتاب)

چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ نام میکروکتابی است که درباره باورهایی که مردها در مورد زن‌ها دارند، حرف می‌زند. این اثر خلاصه‌ای مفید از کتاب اصلی نوشته شری آرگو است که در انتشارات الکترونیک سبکتو تدوین شده است. این کتاب بیش از یک میلیون نسخه چاپی در امریکا فروش داشته است.

 درباره میکروکتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

میکروکتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ یک راهنمای عملی برای خانم‌ها است و به آن‌ها کمک می‌کند که وقتی در مقابل مردی قرار می‌گیرند، چه واکنشی از خود نشان دهند تا مانند یک زن زیرک به نظر برسند، نه یک زن ساده که همیشه از مردهای اطراف خود ضربه می‌خورد.

آرگو به جای تکیه بر تصویری رؤیایی و ایده‌آلیستی از روابط دو جنس مخالف، تصویری واقع‌گرایانه از طرز فکر و خواسته‌های مردان و رفتارهای درست یا نادرست زنان به ما ارائه می‌دهد.

نه‌تنها در برخورد با مردان، که در همه جا، این کتاب به زن‌ها کمک می‌کند که از گفتن واژه «نه» نهراسند و اجازه ندهند کسی از سادگی یا مهربانی آن‌ها بهره نادرستی ببرد. کتاب زنان زیرک برای زنان یک یادآوری برای بازگشت به خودشان است و از آنها می‌خواهد که با گذشت زمان و در طول زندگی، بعد زنانه وجود خویش را فراموش نکنند و به مرد زندگی‌شان نیز کمک کنند تا ویژگی‌های مردانه خود را از یاد نبرد.

خواندن میکروکتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 طبیعتا بانوان مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

 درباره شری آرگو

شری آرگو نویسنده برتر و محبوب آمریکایی است که بیشتر کتاب‌های او در زمینه روابط بین زوجین و موضوعات عاشقانه نوشته شده و در بین مردم محبوبیت‌های زیادی دارد. در حال حاضر کتاب‌های او توانسته در دسته پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار بگیرد.

 بخشی از میکروکتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

اینطور نشان بده که مرد کنترل همه چیز را دارد، اما در واقع همه چیز تحت فرمان خود شماست

«روباه چطور می‌تواند ذات خود را کنترل کند؟»

برای اینکه بتوانید مردی را در یک رابطه متعهد سازید، باید به او نشان دهید که داشتن تعهد حس خوبی دارد. مردها به دنبال عزت‌نفس هستند و برای این موضوع کارهای بزرگی انجام می‌دهند. مثلا از کشور خود دفاع می‌کنند، شرکت‌های بزرگی می‌سازند و همواره به اندام خود اهمیت می‌دهند. اما عزت‌نفس را از کسی گدایی نمی‌کنند. آن را می‌سازند و تنها دلیل مهمی است که باعث می‌شود مردها عاشق شوند. شما به عنوان یک زن می‌توانید به راحتی در مردان عزت‌نفس کافی را ایجاد کنید. چند عبارت ساده که می‌تواند قند در دل مردان آب کند. «حق با تو است»، «همیشه بهترین تصمیم را می‌گیری»، «همیشه می‌توانم روی تو حساب کنم» و.. مردها هیچ وقت قبول نمی‌کنند که حق با آن‌ها نیست، پس خودتان را خسته نکنید. در عوض اگر این جملات را به مردی بگویید، او را در دام خود اسیر خواهید کرد. اجازه بده مرد کارهایی را انجام دهد که به او حس قهرمانی منتقل می‌کند. می‌دانم که اکثر زن‌ها توانایی کشتن یک سوسک، تعمیر جزئی وسایل آشپزخانه یا تعویض لاستیک ماشین را دارند، اما اجازه دهید که این کارها را مردها انجام دهند. با این کار آن‌ها فکر می‌کنند که قهرمان زندگی شما هستند. البته یادتان باشد که در این بین زیاد شکایت نکنید. اگر دست گلی نه چندان زیبایی برای شما آورد، از او تشکر کنید و بگویید که زیباترین دست گلی است که در عمر خود دیده‌اید. آن زمانی که به صورت کنترل شده عزت‌نفس مردی را تغذیه می‌کنید، او را در کنترل خود خواهید داشت.

قانون جذب شماره بیست و یک: «رفتار خود را زنانه نگه دار تا مرد از تو مراقبت کند».

وقتی از مرد تعریف کنید، او تمام توجهش را به سمت شما جلب می‌کند. طوری وانمود کنید که به توانایی و قدرت بدنی او نیاز دارید و اگر او نباشد شما نمی‌توانید دکور خانه را تغییر دهید. اگر هم وسیله‌ای را خراب کرد و خودش متوجه نشد، از او تشکر کنید و بعد که خانه را ترک کرد، می‌توانید یک تعمیرکار خبر کنید تا کار را درست انجام دهد. با این کارهای به ظاهر ساده و گاهی خنده‌دار، شما می‌توانید از عزت‌نفس مردها مراقبت کنید. کافی است با مردها مانند بچه‌ها رفتار کنید، آن وقت است که مرد شما را ملکه خودش حساب می‌کند و هر کاری را انجام می‌دهد تا ملکه خوشحال باشد.

نظرات کاربران

novelist
۱۳۹۹/۱۰/۰۳

برید نسخه کامل شو بخونید، خیلی خوبه خلاصه زیاد جالب نیس

کاربر ۳۷۷۴۹۷۰
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

چرا من پول دادم خریدم ندادین دزدا

کاربر 4881630
۱۴۰۱/۰۵/۲۹

خیلی ضد و نقیضه کتابش یه جا کاملا فمنیستیه یه جا برعکس واسه من کتاب جالب و جذابی نبود

AtefehAslani
۱۴۰۲/۰۳/۱۱

اگه به عنوان کتاب دقت کنیم متوجه می شیم که نویسنده خانم ها رو به فمنیسم بودن دعوت نمی کنه و به معنای واقعی می گه عزت نفس داشته باشید و تمام، اگه جنبه ی مثبت برای همه منعقد بشه

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
مردها از غر زدن بیزار هستند. پس اگر همسرتان دیر به خانه بیاید، موقع غذا خوردن فقط به تلویزیون توجه کند و شما بالای سر او بایستید و فقط غر بزنید، او گوشه‌گیر خواهد شد. فرقی نمی‌کند که اعتراض شما منطقی است یا نه، در دنیای مردها غر زدن‌ها سر هر موضوعی غیرقابل تحمل است
کاربر ۲۲۷۲۸۸۵
موجودیت و حقانیت زنانگی همه زن‌ها به دست خودشان رقم می‌خورد. شما هستید که اجازه می‌دهید در جامعه و در خانه چه جایگاهی داشته باشید. به همین دلیل سربلند و با اقتدار گام بردارید تا همه از جمله مردان همواره شما را مورد ستایش خود قرار دهند.
سودابه

حجم

۴۲٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۴۲٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۴۰۰
۵۰%
تومان