بریده‌های کتاب دوباره با برادران گریم؛ جلد دوم
کتاب دوباره با برادران گریم؛ جلد دوم اثر اَدم گیدویتز

کتاب دوباره با برادران گریم؛ جلد دوم

۴٫۶
(۸)
منشأ این دروغ یه کارخونهٔ قدرتمند و مشهور ساخت مداد شمعیه که ازش اسم نمی‌برم و این ماجرا برمی‌گرده به وقتی که اون‌ها بعد از کلی تلاش، فهمیدن که نمی‌تونن رنگ سبزی تولید کنن که دقیقاً با رنگ پوست دیوها تطابق داشته باشه.
RoyaM
وقتی داستانش تمام شد، جک گفت: «داستان معرکه‌ای بود.» قورباغه گفت: «ممنونم.» جک اضافه کرد: «اون‌جاش رو دوست داشتم که سموره پات رو خورد.» قورباغه این بار از او تشکر نکرد.
احمد اسدی
اگه شما از اون دسته آدم‌هایی هستید که دوست ندارن چیزی دربارهٔ رنج و خونریزی و اشک بخونن، چرا وانمود نمی‌کنید که روز همین جا به پایان رسیده، تا همین حالا کتاب رو ببندید؟ از طرف دیگه، اگه شما از اون دسته آدم‌هایی هستید که دوست دارن دربارهٔ رنج و خونریزی و اشک بخونن... خب، امکانش هست مٶدبانه بپرسم: «مشکلتون چیه؟»
احمد اسدی
او زانوهایش را خم کرد. بعد تا جایی که می‌توانست دست‌هایش را زیر تخته‌سنگ فرو برد. بعد زور زد. بعد کمی دیگر زور زد. بعد کمی بیشتر زور زد. البته تخته‌سنگ از جایش جُم نخورد. به‌هیچ‌وجه.
RoyaM
حالا انتظار دارم هر بار که این کلمه رو نوشتم شما هم تکرارش کنید؛ چون تایپ کردنش یه دقیقه و نیم زمان می‌بره و اگه قراره این همه زحمت بکشم شما هم بهتره یه تکونی به خودتون بدید.
RoyaM
باورم نمی‌شه کسی به خوندن این قسمت داستان ادامه داده باشه. فرض می‌کنم که همه رفتن سراغ فصل بعدی، البته امیدوارم. اما اگه کسی هست که هنوز داره این داستان رو می‌خونه... خب... براش آرزوی موفقیت می‌کنم.
RoyaM
فرای تافتن شانچه دز خشتخویس وستی، که اذت فنگر.
Nazanin
بعد حکیمانه‌ترین حرفی را که در تمام عمرش زده بود، به زبان آورد. او گفت: «شاید آرزوهای اشتباهی دارم.»
RoyaM

حجم

۱۹۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۱۹۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۶۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد