بریده‌های کتاب محدوده صفر
کتاب محدوده صفر اثر جو ویتالی

کتاب محدوده صفر

ای پروردگار عالم هستی، اگر من، خانواده‌ام، بستگانم و نیاکانم تا به امروز با افکار، سخنان، کردار و اعمال خود موجب رنجش کسی، خانواده‌اش، بستگانش و نیاکانش شده‌ایم، طلب عفو و بخشش داریم. بگذار با این کار تمام خاطرات منفی، انسدادها، انرژی‌ها و ارتعاشات پاک، خالص، رها و بریده شوند و تمام این انرژی‌های ناخواسته به نور خالص تبدیل گردند... و چنین خواهد شد.
yaser
آن‌که به بیرون خویش می‌نگرد، رؤیا می‌بیند؛ و آن‌که به درون خویش، بیدار می‌شود. کارل یونگ
shayan
قضاوت نکنید تا قضاوت نشوید. سرزنش نکنید تا سرزنش نشوید. ببخشید تا بخشیده شوید. مسیح انجیل
yaser
لطفاً همیشه به یادمان باشد که: کسی را آزار ندهیم. به همه چیز عشق بورزیم. به همه کس عشق بورزیم.
Mrs. rahimian
«مردم چیزهایی را که می‌خواهند به دست نمی‌آورند؛ آن‌ها چیزهایی را به دست می‌آورند که احساس‌شان می‌کنند. بیش‌تر کسانی که دعا می‌کنند، باور ندارند دعای‌شان شنیده می‌شود یا دست کمک به سوی‌شان دراز می‌شود. بیش‌تر مردم از جایگاه ناامیدی دعا می‌کنند؛ مفهومش این است که چیزی را بیش‌تر جذب می‌کنند که احساسش می‌کنند؛ یعنی ناامیدی بیش‌تر را.»
گنگ خواب دیده
با هُواُپونوپونوی امروزی که روشی است بر پایهٔ استغفار، بخشش و دگرگونی، طلب عشق و تهی بودن می‌کنیم تا جایگزین انرژی‌های مسموم شود. عشق، این کار را از طریق جاری شدن در ذهن آغاز می‌کند؛ با جاری شدن در ذهن معنوی که همان فراآگاه است. سپس به جریانش در ذهن تحلیل‌گر یا ضمیر خودآگاه ادامه می‌دهد و آن‌را از انرژی‌های اندیشه رها می‌کند. سرانجام وارد ذهن احساسی یا ضمیر ناخودآگاه می‌شود و افکار مربوط به احساسات مسموم را از میان می‌برد و آن مکان را مملو از خودش یعنی عشق می‌کند. دکتر ایهالی‌آکالا هیولن
yaser
آن‌که به بیرون خویش می‌نگرد، رؤیا می‌بیند؛ و آن‌که به درون خویش، بیدار می‌شود. کارل یونگ
کاربر ۱۸۰۲۷۳۹
الهام: من الهام هستم. من آفریدهٔ لایتناهی، آفریدهٔ هوش الوهیت هستم. من از خلاء در ضمیر ناخودآگاه تجلی می‌یابم. من رخدادی کاملاً جدید هستم.
yaser
دختر خانمی که مادرش ۹۲ سال سن دارد با من تماس گرفت و گفت: "چند هفته است که مادرم درد شدیدی در ناحیه لگن دارد." وقتی با من حرف می‌زد، این سؤال را از الوهیت پرسیدم: "چه چیزی در من باعث شده که آن زن درد بکشد". بعد پرسیدم: "چگونه می‌توانم آن مشکل را در خودم از بین ببرم". پاسخ این سؤالات به ذهنم آمد و کاری را که گفته شده بود انجام دادم. «حدود شاید یک هفتهٔ بعد آن زن با من تماس گرفت و گفت: "حال مادرم بهتر شده
yaser
مشکل: من مشکل هستم. خاطره‌ای هستم از تجربه‌ای در گذشته که در ضمیر ناخودآگاه بازپخش می‌شود.
yaser

حجم

۳۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۳۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۸صفحه بعد