بریده‌های کتاب جاسوس بازی
کتاب جاسوس بازی اثر حمید داودآبادی

کتاب جاسوس بازی

۴٫۳
(۲۴)
ʼنگویید طلبه‌ای مرتکب سرقت شده است، بگویید یک دزد طلبه شده است.ʻ
rezamw3
وقتی دستگیر شدیم و به زندان افتادیم، کیانوری می‌گفت بزرگ‌ترین اشتباهی که ما کردیم و همان باعث شد غافلگیر شویم، این بود که همواره سپاه را دست‌کم می‌گرفتیم
هفتصد و چهل و نه
همان‌طور که برای شما، امام‌خمینی همه‌چیز بود و حاضر بودید برای او به میدان جنگ بروید و حتی جان خود را فدای دین و رهبر خود می‌کردید، ما هم همین احساس و نگاه را به شوروی داشتیم. ما حاضر بودیم جانمان را برای رهبران اتحاد جماهیر شوروی بدهیم.
محمدحسین
در جدول براندازی رجوی که در واقع همان مراحل فاز نظامی را تشکیل می‌داد، مرحلهٔ اول بی‌آینده‌کردن نظام نام داشت و از ۳۰ خرداد ۶۰ شروع شد و تا تابستان ۶۱ طول کشید. در این مرحله قرار بر این بود تا با ترور مسئولان نظام، ثبات و آیندهٔ انقلاب از میان برود و به‌جای آن، مجاهدین خلق به‌عنوان جانشین ادارهٔ نظام و انقلاب معرفی و تثبیت شود.
محمدحسین
تیمور گفت: «این‌ها که به هم‌وطنان خویش این‌گونه خیانت کرده‌اند، خدا می‌داند فردا با ما چه خواهند کرد! پس سریع گردن این خائنان به وطن خویش را بزنید.»
محمدحسین
تاریخ درمورد ما قضاوت خواهد کرد. مبادا که فردای تاریخ، ما سهمی از مسئولیت شکست را بر دوش بکشیم.
هفتصد و چهل و نه
یک روز قبل از ۸ شهریور به نخست‌وزیری رفتم و دیدم در صف جماعت، کشمیری جلو ایستاده و شهید رجایی و بهزاد نبوی به او اقتدا کرده‌اند!
محمدحسین
وی با خیال راحت از اینکه به‌خاطر مسئولیت مهمش، کسی به او شک نمی‌کند، همراه رجایی و باهنر عازم منزل امام‌خمینی شد. همهٔ پست‌های بازرسی را رد کرد و درست هنگامی که از پست آخر رد شد و خواست وارد منزل امام شود، یکی از پاسدارها به طرفش آمد و از او خواست کیفش را برای بازرسی باز کند. کشمیری که از این در
muhammad hatami
به‌باور مصطفی خمینی، موسی موسوی «نابغه‌ای شیطان صفت» بوده است.
محمدحسین
درحالی که جنگ بین ایران و عراق به‌طور شدید در جریان بود، فریدون فرخزاد چندین بار به عراق سفر کرد و با مقامات عالی‌رتبهٔ امنیتی حزب بعث دیدار و جلسه داشت. سفرهای مشکوک او آن هم با احترام و استقبال ویژه از سوی عراقی‌ها، با اعتراض برخی ایرانیان خارج‌نشین روبه‌رو شد که چرا به کشوری می‌روی که به خاک کشورمان حمله و شهرهای ایران را اشغال کرده است؟
محمدحسین

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد