بریده‌های کتاب از پمبا تا ماریانا
کتاب از پمبا تا ماریانا اثر محمد قنبری

کتاب از پمبا تا ماریانا

نویسنده:محمد قنبری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴۹ رأیخواندن نظرات
دیدی بعضی وقت ها ورد و ذکر میفرستند توی شبکه های اجتماعی و میگن اگه اینو به تعدادی مشخص برای افراد مختلف بفرستی، حاجت می گیری و اگر این کار رو نکنی فلان بلا سرت میاد؟ - آره از اینا که زیاد دیدم. - این نتیجه همین تحریفاتیه که اینا انجام میدن!
مهـلوف':)
زندگی با حیوانات استفاده از مشروبات الکلی و مواد مخدر تماشای فیلم و سریال های محرک ذهن و شهوت خصوصاً شیطان پرستی و ... پیروی و حمایت از عرفان های کاذب مبتنی بر انرژی درمانی و خداگریزی حرام خواری و غمار و شرط بندی و ... این عوامل باعث میشه که انسان ها از دایره اعتقاد به خدا خارج شده و به شیطان و شرک وارد بشن. وقتی این اتفاق می افته راه برای اقدامات نیروهای تحت مدیریت ما هموار میشه و می تونن کارشون رو انجام بدن.
Fatemeh Asadi
ما آدم ها معمولاً از بچگی در خصوص جن، پری، از ما بهترون و ... از بزرگترهامون چیزهایی رو شنیدیم. اما هیچ وقت هیچ کس در خصوص اونها به ما توضیح نداد! من علاقه خاصی به کتاب های شگفت انگیز و عجایب داشتم. کتاب مثلث برمودا، بشقاب پرنده ها و ... رو تا جایی که گیرم میومد و می تونستم می خوندم. حالا که در این عالم به خصوص قرار گرفتم، فهمیدم در این عالم خبرهایی هست که از چشم انسان ها پنهانه! درسته؟ ایمان محاسن نسبتاً بلندش را در دست گرفت و گفت: - بله در این عالم خبرهایی هست که خداوند به قدر وسعت وجودی و ظرفیت های افراد به هر کسی بخشی از علم رو نسبت به عالم غیب عنایت کرده. کسانی که دنبال بندگی خدا هستند، وقتی که به این کرامات و درجات می رسند که از عالم غیب خبردار می شن، خیلی نسبت بهش بی تفاوت هستند. با اینکه اخبار و رموزی رو از پشت پرده های غیب این عالم می بینند ولی بهشون توجهی نمی کنند و کار خودشون رو می کنند و اونم بندگی خداست.
مجید
حالا نتایج رو بشنو؛ در هر دقیقه: بیست و سه بار نفس کشیدی در هر ساعت، هزار و سیصد و هشتاد بار نفس کشیدی در هر شبانه روز، سی و سه هزار و صد و بیست بار نفس کشیدی در هر هفته، دویست و سی و یک هزار و هشتصد و چهل بار نفس کشیدی در ماه آخر زندگی مادیت، نهصد و بیست و هفت هزار و ششصد و سی بار نفس کشیدی در سال آخر منتهی به بستری شدنت، یازده میلیون و صد و بیست و هشت هزار و سیصد و بیست بار نفس کشیدی! دیگه بقیه ش بمونه برای قیامت!
مجید
یا موسی بن جعفر (ع) خودت برش گردون! صورتم را کنار صورت معصومه بردم و از پشت شیشه داخل اتاق را نگاه کردم. کنار تختی که روبرویمان بود، نام و نام خانوادگی ام روی یک تابلوی وایت برد نوشته شده بود. خواستم صورت کسی را که روی تخت خوابیده و کلی لوله و کابل برق و سنسور به صورت و جمجه و قفسه سینه اش متصل کرده بودند را ببینم. همین که اراده کردم، خودم را کنار تخت دیدم. نمی دانم چطور از شیشه ضخیم اتاق وی آی پی و دیوار سنگی اش گذشته بودم! به صورت مریضی که روی تخت خوابیده بود نگاه کردم. با دقت دیدم! خودم بودم! تازه فهمیدم چه اتفاقی افتاده بود! من بالای سر جسم خودم ایستاده بودم.
مجید
بهشت مقصد است و نه مقصود. آن که مقصود در بهشت است، بهشت‌آفرین است نه خود بهشت.
mammad
امام علی (ع) فرمود: ارواح مؤمنان در این قبرستان جمع می‌شوند و هیچ مؤمنی نیست که در منطقه‌ای از مناطق زمین از دنیا برود، مگر به روح او گفته می‌شود به وادی السلام ملحق شو، و همانا وادی السلام قسمتی از زمین «بهشت عدن» است.
کتابینا
ابوسعید خدری می‌گوید: در حضور پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) از طولانی بودن روز قیامت اظهار شگفتی و نگرانی شد، پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) فرمود: «به پروردگارم سوگند، روز قیامت برای مؤمنان از خواندن یک نماز واجب نیز آسان‌تر خواهد بود».
کتابینا
خیلی ها متاسفانه برای فعالیت هاشون در فضای مجازی تصویرشون رو میگذارن در پروفایل و ... تا مخاطبین شون راحت تر به اونا دسترسی پیدا کنند واین کار رو برای کسانی که جادو درست میکنند، راحت کرده.  کسانی که به علوم غریبه وابطال سحر وطلسم و رها سازی همزاد وغیره مسلط هستند نیاز به حضور شخص یا یکی از بستگان نزدیکش یا تصویر و عکسش دارند تا بتونن کارشون رو انجام بدن. باید مردم یاد بگیرند که از دستورات قرآنی برای باطل السحر و رها سازی و دفع اجنه و... اقدام کنند.
Fatemeh Asadi
ایمان که متوجه تغییر عمیق حالت من شده بود گفت: - یادته یه روز گفتی خدایا به تعداد تمام قطرات بارانی که از اول خلقت تا الان از آسمان به زمین باریده و تمام قطراتی که تا قیامت قراره بباره، لااله الا ا...؟ - بله یادمه! بعد از سخنرانی استاد نیکبخت اینو گفتم. البته حرف ایشون بود که وقتی ذکر رو به تعدادی از موضوعی نسبت بدید، به همون میزان براتون حسنه نوشته میشه. - بله دقیقاً، اون روز من یه فصل برات باز کردم که در اون، به تعداد قطراتی که از آسمان باران باریده بود از ابتدای خلقت تا همان لحظه و انتهای پرانتزه هنوزم بازه و تا قیامت ادامه داره و همینطور برات حسنات ثبت میشه!
مجید

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد