بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید (متن کامل) | طاقچه
کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید (متن کامل) اثر استیو هاروی

بریده‌هایی از کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید (متن کامل)

نویسنده:استیو هاروی
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۲.۸از ۴۰ رأی
۲٫۸
(۴۰)
۱۰ راه برای جلوگیری از سرد شدن رابطه - با هم ارتباط کلامی داشته باشید! - هیچ چیز، هیچ نوع بدخلقی از طرف مردتان را به خود نگیرید و موضوع را شخصی نکنید. - وقتی با شما از مشکلش صحبت می‌کند او را درک کنید. - با او صبور باشید. - طرحی برای گذران اوقات با هم بریزید. - برنامه روزمره دو نفره‌تان را با هم ترکیب کنید. - همینطوری بدون هیچ دلیل خاصی برایش نامه عاشقانه یا ایمیلی ارسال کنید. - از او به خاطر کارهای کوچکی که انجام می‌دهد سپاسگذاری کنید. - "برنامه شادی بخشی برای بعدازظهر" یا "قرارملاقاتی برای نیمه‌شب" مابین خودتان ترتیب بدهید. - لباس جدید بپوشید.
szahra93
مردان از اینکه با ایشان مثل مرد رفتار شود، حَظ می‌کنند، از اینکه زنان طوری رفتار کنند که انگار به مردان نیاز دارند، خوششان می آید. برای مردان حس اینکه کسی دیگر بهشان نیاز دارد بسیار بسیار حیاتی و لذت‌بخش‌تر از هر چیز دیگری است. در واقع مردان برای اینکه بتوانند مسیر خودشان را در حیاتشان طی کنند بایستی احساس کنند دیگران نیازمندشان هستند.
szahra93
۹. زنی که لبخند به لب دارد و از خودش مراقبت کرده و به طورکلی از زندگی‌اش راضی است زن مطلوب مردان است. زنی که نه از خودش مراقبت می‌کند و نه اهل بگوبخند است و تمام مدت ترشرویی می‌کند، یا خودش را علامه دهر فرض کرده و با کوچکترین خطایی از طرف مقابل، او را نقره‌داغ می‌کند، زن نامناسبِ زندگی دانسته می‌شود.
کاربر ۲۳۷۰۱۰۷
مردان برای شاد بودن چیزهای زیادی نمی‌خواهند. در واقع، تنها سه چیز است که تقریبا هر مردی برای خوشحالی بدان‌ها نیازمند است. یعنی "پشتیبانی عاطفی، وفاداری و رابطه"
szahra93
زنی که اعتماد بنفس دارد، به شدت جذاب است، صرف نظر از اینکه در چه قالبی باشد.
rzvmn
بزرگترین دلیل خیانت مردان این است: همواره زن دیگری وجود دارد که حاضر است با مردی که مال او نیست مراوده داشته باشد.
szahra93
همه ما شنیده‌ایم که می‌گویند،"هیچ خشمی با خشم زنی که احساس تحقیر شدن می‌کند برابر نیست"، مردها هم معنی این حرف را خیلی بهتر از آنچه فکر کنید می‌دانند. مردان می‌فهمند که در صورت خیانت کردن، باید منتظر به پا شدن جهنم و آوار شدنِ کوهی از سرزنش و قهر از طرفِ زن خود باشند.
szahra93
وقتی مردان صحبت می‌کنند، و مخصوصا وقتی گوش می‌کنند، به این خاطر است که دلیلی برای این کارشان دارند. ما اهل درددل کردن نیستیم. تنها کاری که مردان می‌خواهند انجام دهند این است که اوضاع نابسامان را به هر ترتیبی که شده سامان بدهند.
szahra93
به حرف من اعتماد کنید، هرچه بیشتر طوری رفتار کنید که حس خاص بودن به مردان منتقل شود، مردان بیشتر تلاش می‌کنند. مردان سخت‌تر کوشش خواهند کرد.
szahra93
اعتقاد راسخ من آنست که زن واقعی، می‌تواند از مرد خود، بهترین مرد روی زمین را بسازد.
szahra93

حجم

۲۲۹٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۲۲۹٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد